Povinná literatura:
KOZÁK, V., 2011. Budování
vztahů se zákazníky: CRM v teorii a v praxi. Zlín: VeRBuM. ISBN 978-80-87500-02-6
STARZYCZNÁ, H., a A. Langerová. 2019. Vztahový marketing a CRM. Karviná: SU OPF. (k dispozici v IS).
Doporučená literatura:
CHLEBOVSKÝ, V., 2017. Management zákaznických řešení: jak
efektivně tvořit a spravovat individualizovaná
řešení zákaznických potřeb.
Praha: Grada Publishing. ISBN
978-80-271-0559-5.
HOMMEROVÁ,D. 2012. CRM
v podnikových procesech. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4388-2.
LIZOTTE, O., 2017. Do you
CRM me? An analytical guide to customer relationship management. Nord
Charleston: Createspace Indenpendent Publishing. ISBN 9781545079102.
LOŠŤÁKOVÁ a kol., 2009. Diferencované řízení vztahů se zákazníky:
moderní strategie růstu výkonnosti podniku. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-3155-1.