Základní studijní materiál: E-marketing (Stoklasa a Kopřivová, 2024)
Opora je rozdělena do 9 obsahově výjimečných celků, které korespondují s probíranými oblastmi vyučovaného předmětu a jsou totožně koncipovány.
V tomto bloku naleznete základní informace k předmětu - anotaci předmětu, požadavky na studenta, způsob hodnocení, rozpis témat a literaturu ke studiu, dále možnosti komunikace a jiné organizační informace.
Kapitola obsahuje:
1
Web
V rámci tohoto tutoriálu jsou pokryty oblasti - úvod do E-marketingu a obsahový marketing.
Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
1
Složka
V rámci tohoto tutoriálu jsou pokryty oblasti - sociální média, sociální sítě, tvorba webové stránky a influencer marketing.
Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
1
Složka
1
Studijní materiály
V rámci tohoto tutoriálu jsou pokryty oblasti - akvizice zákazníků na internetu, Google Analytics, výkonnostní marketing - PPC, Copywriting a tvorbu online kampaně.
Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
1
Složka
1
Studijní materiály
Předchozí