Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - garant předmětu, přednášky, zkouška, celkové hodnocení
VYUČUJÍCÍ
ORGANIZAČNÍ POKYNY, KLASIFIKACE
Obsahově
i rozsahem je tento kurz stejný jako jeho obdoba pro prezenční
studenty, doporučuji vám proto pravidelné studium látky ze studijních
opor v menších dávkách.
- Úvodní přednáška: I.
Organizační záležitosti, představení kurzu v systému Moodle, seznámení
studentů s programovou náplní kurzu, diskuze. II. Základní marketingová
terminologie v oblasti služeb, marketingový mix služeb, vlastnosti služeb, proces STP, chování zákazníků ve službách.
- Přednáška: produkt, cena, distribuce, materiální prostředí a marketingová komunikace ve službách.
- Závěrečná přednáška: I. Lidé, procesy, marketingové plánování, marketingový výzkum a CRM v oblasti služeb. II. Příprava studentů na zkoušku, termíny zkoušky, diskuze.
Podmínkou účasti na závěrečném písemném testu je vypracování průběžných testů. Testy lze nejpozději vyplnit do 16. 5. 2021!!! Pozdější termín již nebude možný!!! Body z testů se započítávají do celkového hodnocení.
Celkový počet dosažených bodů: max. 55 bodů
Body ze závěrečné písemné zkoušky: 40 bodů
Body ze cvičných testů: 15 bodů
Klasifikace předmětu: A (55 - 52), B (51 - 48), C (47 - 44), D (43 - 40), E (39 - 33).
Kapitola obsahuje:
1
PDF
Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
1
PDF
Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
1
PDF
Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
1
PDF
Předchozí