Mediální gramotnost, funkce žurnalistiky, literatura, žánry – student prostuduje distanční studijní text na s. 5–10
Duální systém, typy médií – veřejnoprávní, komerční, dezinformační – student prostuduje distanční studijní text na s. 10, 14–15
Diskuse kolem role médií veřejné služby – student prostuduje distanční studijní text na s. 11–13
Objektivita, nezávislost, všestrannost, normy, ukázky – student prostuduje distanční studijní text na s. 13
Jednotlivé základní pozice a náplň jejich práce, týmová práce – student prostuduje distanční studijní text na s. 19–22
Příprava novináře – student prostuduje distanční studijní text na s. 19–22
Zdroje informací, relevance informace – student prostuduje distanční studijní text na s. 24–26.
Jeden ze zdrojů informací, příprava, průběh rozhovoru – student prostuduje distanční studijní text na s. 26–27
Obsah, obrácená pyramida, titulek, perex, krácení, on-line prostředí – student prostuduje distanční studijní text na s. 29–30
Jazykové prostředky, spisovnost, příznakovost, jazyková správnost, klišé – student prostuduje distanční studijní text na s. 44–47
Dramatická jednotá, stopáž, asynchron, synchron, stand-up, odhláška, krácení – student prostuduje distanční studijní text na s. 30–39
Norma, normotvornost, mluvenost, srozumitelnost, jasnost, přesnost, funkční využití jazyka, variantnost, klišé opora s. 44–47
Grafika, obrazová sekvence, střih – student prostuduje distanční studijní text na s. 34–37