Mezinárodní marketing
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Mezinárodní marketing
Info
Term
Summer 2022

Vážené studentky a vážení studenti,

většina z Vás má za sebou absolvovanou řadu marketingových disciplín. Obchodní aktivity ale neprobíhají pouze na tuzemském trhu,

ale po celém světě mezi jednotlivými zeměmi. Tyto země se liší úrovní ekonomiky, právním i politickým prostředím. Velký význam mají kulturní specifika.  Znalost těchto odlišností podmiňuje marketingové aktivity a volbu obchodních metod a marketingových nástrojů.

Tyto specifické marketingové přístupy v mezinárodním prostředí jsou náplní předmětu mezinárodní marketing. Doufáme, že bude předmět zajímavý a zaujme Vás.  Znalosti a dovednosti z této oblasti Vám umožní lépe se v mezinárodním prostředí zorientovat.

Přejeme úspěšné studium

Halina Starzyczná (garant předmětu a přednášející 1. až 3. přednášky)

Michal Stoklasa (přednášející 4. ...)


Chapter contains:
1
Discussion Forum
4
Web
Chapter contains:
1
Folder
Chapter contains:
1
Homework Vault
1
ROPOT
Previous