Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - garant předmětu, přednášky, zkouška, celkové hodnocení
VYUČUJÍCÍ
ORGANIZAČNÍ POKYNY, KLASIFIKACE
- Úvodní přednáška: Základní
terminologie a principy v oblasti marketingové komunikace - opakování základů z kurzu Marketingová komunikace 1 v bakalářském studiu.
- Přednáška: Nákupní chování a psychologie spotřebitele. Marketingová komunikace a hodnota značky. Psychologie a emoce v reklamě. Marketingová komunikace v místě prodeje. Firemní identita a image.
- Závěrečná přednáška: Marketingová komunikace v krizovém období. Adresná a neadresná média v
DM. Alternativní formy v marketingové komunikaci. Specifika marketingové komunikace
na vybraných trzích. Plánování a realizace IMC.
Podmínkou účasti na závěrečném písemném testu je vypracování 3 průběžných bodovaných testů. Testy lze nejpozději vyplnit v IS do 15. 12. 2023!!! Pozdější termín již nebude možný!!! Body z testů se započítávají do celkového hodnocení.
Celkový počet dosažených bodů: max. 80 bodů
Body ze závěrečné písemné zkoušky: 50 bodů
Body z průběžných testů: 30 bodů
Klasifikace předmětu: A (80 - 75), B (74 - 69), C (68 - 62), D (61 - 55), E (54 - 48)
Kapitola obsahuje:
2
PDF
Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
1
PDF
Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
1
PDF
Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
1
PDF
Předchozí