Opora Rozhlasová dramatika s. 7–16
Opora Psychologie reklamy s. 20–26. Čmejrková, Světla. Reklama v češtině, čeština v reklamě. Praha: Leda, 2000, s. 9–22
Opora Psychologie reklamy s. 22, 27–30. Světlík, Jaroslav. Marketingové komuikace. Praha: VŠPP Praha, 2016, s. 85–88 Rozhlasová reklama. SoundArt.cz [online]. Dostupné z: http://www.soundart.cz/rozhlasova-reklama/ Formáty rozhlasové reklamy. Mediaguru.cz [online]. Dostupné z: https://www.mediaguru.cz/slovnik-a-mediatypy/ typy-medii/rozhlas/formaty-rozhlasove-reklamy/ Sedm důvodů k inzerování v rádiu. Radiohouse.cz [online]. Dostupné z: https://www.radiohouse.cz/reklama/ zakladni-fakta/sedm-duvodu-k-inzerovani-v-radiu/
Světlík, Jaroslav. Marketingové komuikace. Praha: VŠPP Praha, 2016, s. 88–90. Jak vyrobit skvělý rozhlasový spot. isprodukce.cz [online]. Dostupné z: https://www.isprodukce.cz/jak-vyrobit- skvely-rozhlasovy-spot/
Opora Psychologie reklamy s. 31–42
Jak vyrobit skvělý rozhlasový spot. isprodukce.cz [online]. Dostupné z: https://www.isprodukce.cz/jak-vyrobit- skvely-rozhlasovy-spot/ Křížek, Zdeněk – Crha, Ivan. Jak psát reklamní text. Praha: Grada, 2003. s. 139–140
Studenti si vyzkouší vyrobit vlastní rozhlasovou reklamu – od zadání přes scénář a jeho explikaci až po výrobu.
Čmejrková, Světla. Reklama v češtině, čeština v reklamě. Praha: Leda, 2000, s. 23–31. Světlík, Jaroslav. Marketingové komuikace. Praha: VŠPP Praha, 2016, s. 88–90
Opora Psychologie reklamy s. 39–42
Světlík, Jaroslav. Reklama: Teorie, koncepce, modely. Rzeszów: Vysoká škola informatiky a managementu v Rzeszowě, 2017, s. 550–620. Plánování rozhlasové reklamy. Mediaguru.cz [online]. Dostupné z: https://www.mediaguru.cz/slovnik-a-mediatypy/ typy-medii/rozhlas/planovani-rozhlasove-reklamy/ Být, či nebát slyšet aneb reklama v rádiu. Parliamo.cz [online]. Dostupné z: https://www.parliamo.cz/byt-ci- -nebyt-slyset-aneb-reklama-v-radiu/
Světlík, Jaroslav. Reklama: Teorie, koncepce, modely. Rzeszów: Vysoká škola informatiky a managementu v Rzeszowě, 2017, s. 350–397. Rozhlas účinnější než TV? Někdy. Marketing a média [online]. Dostupné z: https://mam.cz/media/2008-05/ rozhlas-ucinnejsi-nez-tv-nekdy/ Testuje se efektivita rozhlasové reklamy. Marketing a média [online]. Dostupné z: https://mam.cz/media/ 2007-11/testuje-se-efektivita-rozhlasove-reklamy/ MMS zveřejnila výsledky prvního výzkumu rozhlasové reklamy. Lupa.cz [online]. Dostupné z: https://www. lupa.cz/tiskove-zpravy/vysledky-prvniho-vyzkumu-rozhlasove-reklamy/
Světlík, Jaroslav. Reklama: Teorie, koncepce, modely. Rzeszów: Vysoká škola informatiky a managementu v Rzeszowě, 2017, s. 494–550. Reklama v rádiu? Čím jednodušší, tím úspěšnější. Mediář [online]. Dostupné z: https://www.mediar.cz/reklama- v-radiu-cim-jednodussi-tim-uspesnejsi/ Jak se vyplácí rádiová reklama. Mediagu.cz [online]. Dostupné z: https://www.mediaguru.cz/clanky/ 2014/07/studie-jak-se-vyplaci-radiova-reklama/