Marketing (prezenční forma)
doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Marketing (prezenční forma)
Info
Předmět
Období
zima 2021

Marketing se jako disciplína zabývá chováním spotřebitelů na reálných trzích a v podniku hraje důležitou roli. Přesněji čím významnější tím lépe. Jak prokázala celá řada výzkumů, marketingově orientované firmy, které poznají potřeby zákazníků a své možnosti v kontextu konkurence, dosahují dlouhodobě o poznání lepších hospodářských výsledků než ty, které marketing neberou vážně či jej úplně ignorují. Marketing je kontinuální proces doručování hodnoty zákazníkům při realizaci zisku. Koncepce a postupy jsou využitelné jak v malém podniku, tak v nadnárodní korporaci, u výrobní nebo obchodní firmy i u poskytovatele služeb. Pro absolventa ekonomické fakulty se jedná o zcela základní předmět, stejně jako účetnictví, management nebo finance podniku, který přispívá k rozšíření znalostí a tolik žádanému mezioborovému přehledu.

Komunikace
Pro komunikaci v předmětu můžete využít následující možnosti:
  • komunikace v příslušném týmu v MS-Teams
  • vyučujícího můžete kontaktovat také pomocí emailového kontaktu - tímto způsobem si můžete dohodnou on-line soukromou konzultaci v MS-Teams (nebo konzultaci na fakultě), (případně využijte telefonního kontaktu - nezapomeňte na pravidla)
  • ke kontaktu vyučujícího využijte maximálně plánovanou prezenční výuku
Podmínky absolvování
Části hodnocení:
  • aktivní účast na seminářích minimálně 60 %
  • průběžný test 20 b
  • individuální a týmové úkoly 20 b
  • kombinovaná zkouška 60 b
  • celkově je možné získat maximálně 100 b

Hodnocení podle dosažených bodů:

  • A (1)    90 -  100 bodů​
    B (1,5)  80 -  89 bodů​
    C (2)       70 -  79 bodů​
    D (2,5)    65 -  69 bodů​
    E (3)       60 -  64 bodů
    F (4)         0 - 59 bodů

Literatura
  • KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. info
  • KARLÍČEK, M. Základy marketingu. Praha: Grada Publishing, 2013, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3. info
  • KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Victoria Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3. info
Kapitola obsahuje:
1
PDF
5
Video
Předchozí