Týden 2
Cokoli, co chcete zkoušet s klienty, si vyzkoušejte nejprve sami!
Například pro přípravu individuální edukativní aktivity "Tvoříme obrázky s AI" si vyzkoušejte práci s prompty, výsledky, pozitiva i rizika nejprve sami, nebo s rodinou (a užijte si spolu hezké odpoledne!)
Použijte příklady promptů z podkladového cvičení - angličtina funguje nejlépe, proto ji používám. Ale nebojte se, pokud nemluvíte anglicky - nechte si vše přeložit do češtiny od AI (nebo postaru přes google translator).
Pokud použijete mého digitálního asistenta "Thesis Mentor (Silesian University)", bude schopen Vám jednotlivé prompty vysvětlit - uveďte ho do problematiky, že se učíte vytvářet obrázky a potřebujete od něj - je přeci mentor - pomoc a radu, nebo vysvětlení, proč tento příkaz (prompt) dělá to, co dělá!
Kontrola znalostí: Pochlubte se vlastními výtvory - přineste ty nejúžasnější na příští hodinu odborné praxe! Nebo přijďte konzultovat problematická místa tvorby.
Realizace v praxi: Vyzkoušejte (individuální) edukativní aktivitu - naučte seniora vytvářet obrázky pomocí AI. Výsledky doložte v příloze DP. Zjistěte si, zda souhlasí senior s dalším použitím, i zda by chtěl být uveden jmenovitě jako autor! (GDPR :-) )
(Poznámka: Notebook se zdá být lepší než tablet, vyzkoušejte - zmiňte použitou techniku v rámci evaluace aktivity!)