-
Management kultury a fundrasing
-
Nyní studovatÚvodní informace
-
Nyní studovat1. Základy marketingu 1
-
Nyní studovat2. Základy marketingu 2
-
Nyní studovat3. Marketingové komunikace 1
-
Nyní studovat4. Marketingové komunikace 2
-
Nyní studovat5. Marketingové komunikace v digitálním prostředí
-
Nyní studovat6. Principy fundraisingu 1
-
Nyní studovat7. Principy fundraisingu 2
-
Nyní studovat8. Grantový systém ČR a EU 1
-
Nyní studovat9. Grantový systém ČR a EU 2
-
Nyní studovat10. Praktické osvojování fundraisové politiky – případové studie a získávání prostředků pro reálné projekty
-
Nyní studovat11. Praktické osvojování fundraisové politiky – případové studie a získávání prostředků pro reálné projekty
-
Nyní studovat12. Praktické osvojování fundraisové politiky – případové studie a získávání prostředků pro reálné projekty
-
Nyní studovat13. Praktické osvojování fundraisové politiky – případové studie a získávání prostředků pro reálné projekty
-
Management kultury a fundrasing
Management kultury a fundrasing
1. Základy marketingu 1
Definice a charakteristika marketingu, pojem produkt, marketing a kultura, kulturní organizace a kulturní produkty.
V opoře studujeme s. 7–12.
-
Management kultury a fundrasing
-
Nyní studovatÚvodní informace
-
Nyní studovat1. Základy marketingu 1
-
Nyní studovat2. Základy marketingu 2
-
Nyní studovat3. Marketingové komunikace 1
-
Nyní studovat4. Marketingové komunikace 2
-
Nyní studovat5. Marketingové komunikace v digitálním prostředí
-
Nyní studovat6. Principy fundraisingu 1
-
Nyní studovat7. Principy fundraisingu 2
-
Nyní studovat8. Grantový systém ČR a EU 1
-
Nyní studovat9. Grantový systém ČR a EU 2
-
Nyní studovat10. Praktické osvojování fundraisové politiky – případové studie a získávání prostředků pro reálné projekty
-
Nyní studovat11. Praktické osvojování fundraisové politiky – případové studie a získávání prostředků pro reálné projekty
-
Nyní studovat12. Praktické osvojování fundraisové politiky – případové studie a získávání prostředků pro reálné projekty
-
Nyní studovat13. Praktické osvojování fundraisové politiky – případové studie a získávání prostředků pro reálné projekty
-