3. tutoriál pokrývá oblasti - metody výzkumu - dotazování, pozorování, experiment. Dále obsahuje aplikaci marketingového výzkumu v praxi.
Tyto oblasti naleznete ve třetí a čtvrté prezentaci nazvané 3. tutoriál MV - metody výzkumu, aplikace MV.
3. tutoriál pokrývá oblasti - metody výzkumu - dotazování, pozorování, experiment. Dále obsahuje aplikaci marketingového výzkumu v praxi.
Tyto oblasti naleznete ve třetí a čtvrté prezentaci nazvané 3. tutoriál MV - metody výzkumu, aplikace MV.
Dotazování telefonické, písemné, online a osobní, dotazník, anketa, respondent, škály, otevřené otázky, uzavřené otázky, rozhovor, hloubkový rozhovor, pozorování, subjektivita, zkreslení, participace, mystery shopping, technické zabezpečení pozorování, případová studie, snímkování, experiment, experimentální skupina, kontrolní skupina, závislá a nezávislá proměnná, typy experimentů, test marketing, A/B testování, návrh experimentu.