Management výkonnosti podniků

Blok 4 - Zákaznická oblast, interní procesy, lidský kapitál, koncepty řízení podnikové výkonnosti

Klíčová slova

Obecné hodnotové výhody zákazníka, cíle a ukazatelé v perspektivě zákazníků, interní hodnotový řetězec, cíle a ukazatele interních procesů, měření a vykazování intelektuálního kapitálu, klíčová měřítka zaměstnaneckých cílů, Six Sigma, DMAIC, Lean Production, Kaizen, moderní systém řízení výkonnosti.

Budete umět

  • charakterizovat hodnotové výhody zákazníka
  • popsat cíle a ukazatele zákaznické oblasti
  • popsat interní hodnotový řetězec
  • klasifikovat měření a vykazování intelektuálního kapitálu
  • vymezit klíčová měřítka zaměstnaneckých cílů
  • vymezit specifika Six Sigma, Lean Production, Kaizen
  • definovat DMAIC
  • vysvětlit, jak by měl vypadat moderní systém řízení výkonnosti

Získáte

  • znalosti o hodnotových výhodách zákazníka
  • znalosti o cílech a ukazatelích zákaznické oblasti
  • schopnost popsat interní hodnotový řetězec
  • znalost o měření a vykazování intelektuálního kapitálu
  • schopnost objasnit podstatu Six Sigma, Lean Production, Kaizen, DMAIC
  • znalost o moderním systému řízení výkonnosti

Prezentace k tutoriálu:

Sada otázek k procvičení získaných znalostí:


Následující