Obecné hodnotové výhody zákazníka, cíle a ukazatelé v perspektivě zákazníků, interní hodnotový řetězec, cíle a ukazatele interních procesů, měření a vykazování intelektuálního kapitálu, klíčová měřítka zaměstnaneckých cílů, Six Sigma, DMAIC, Lean Production, Kaizen, moderní systém řízení výkonnosti.
Management výkonnosti podniků
Blok 4 - Zákaznická oblast, interní procesy, lidský kapitál, koncepty řízení podnikové výkonnosti
Klíčová slova
Budete umět
- charakterizovat hodnotové výhody zákazníka
- popsat cíle a ukazatele zákaznické oblasti
- popsat interní hodnotový řetězec
- klasifikovat měření a vykazování intelektuálního kapitálu
- vymezit klíčová měřítka zaměstnaneckých cílů
- vymezit specifika Six Sigma, Lean Production, Kaizen
- definovat DMAIC
- vysvětlit, jak by měl vypadat moderní systém řízení výkonnosti
Získáte
- znalosti o hodnotových výhodách zákazníka
- znalosti o cílech a ukazatelích zákaznické oblasti
- schopnost popsat interní hodnotový řetězec
- znalost o měření a vykazování intelektuálního kapitálu
- schopnost objasnit podstatu Six Sigma, Lean Production, Kaizen, DMAIC
- znalost o moderním systému řízení výkonnosti
Prezentace k tutoriálu:
Sada otázek k procvičení získaných znalostí:
Následující








