Dramaturgie kulturních projektů

Doporučená literatura

BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C. H. Beck. 2003, 432 s.
DOLEŽAL, Jan, KRÁTKÝ, Jiří. Projektový management v praxi: naučte se řídit projekty! Praha:
Grada, 2017. 171 s.
DOLEŽAL, Jan, KRÁTKÝ, Jiří. CINGL, Ondřej. 5 kroků k úspěšnému projektu. Praha: Grada
Publishing, 2013, 192 s.
DOLEŽAL, Jan a kol. Projektový management podle IPMA. Praha: Grada Publishing, 2012. 526 s.
FIELDING, Paul J. Jak správně řídit projekty: osvojte si nezbytné dovednosti pro časově a finančně
efektivní řízení projektů. V Brně: Lingea s.r.o., 2020. 250 s.
JOHNOVÁ, Radka. Marketing kulturního dědictví a umění. Praha: Grada Publishing, 2008, 288 s.
KOTLER, Philip aj. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007, 1041 s.
KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004, 855 s.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin L. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2007, 814 s.
LATTENBERG, Vivien. Event aneb Úspěšná akce krok za krokem: Příručka pro organizátory. Brno:
Computeer Press, 2010, 264.
NEWTON, Robert. Úspěšný projektový manažer. Praha: Grada Publishing, 2008, 264 s.
PRŮCHOVÁ, Hana. Specifika uměleckých projektů: pracovní sešit k publikaci Projektové řízení – jak
zvládnout projekty. Brno: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2014. 80 s.
ROSENAU, Milton D. Řízení projektů. Brno: Computer Press, 2007, 344 s.
SVOZILOVÁ, Alena. Projektový management. Praha: Grada Publishing, 2011, 380 s.
ŠEDIVÝ, Marek, Medlíková, Olga. Úspěšná nezisková organizace. Praha: Grada Publishing, 2011,
155 s.