Obchodní organizace

1. blok Organizace výuky, požadavky na absolvování předmětu, komunikace

Požadavky na absolvování předmětu
•Absolvování průběžného testu  v dohodnutém termínu ke konci semestru (online, 30 bodů, absolvování je dobrovolné, je ale započítáno do celkového hodnocení), témata 1-6 /kromě modelových úloh/.
•Písemná forma zkoušky (70 bodů)
•Další bonusy mohou být zveřejněny průběžně na tutoriálech (dobrovolné úkoly)

•Úspěšnost 60 %, to je 60 bodů
Struktura předmětu

1. tutoriál

Vývojové trendy v obchodě
Strategie obchodních organizací
Marketingové cíle obchodních organizací
Územní a tržní analýza

2. tutoriál

Řízení a plánování prodeje
Organizování a modelování organizačních struktur v obchodě
Formy koncentrace a kooperace v obchodě
Řízení lidských zdrojů a jejich specifika

3. tutoriál

Mzdové systémy v obchodě a pracovní motivace
Pracovní procesy v obchodním provoze
Organizace práce v obchodním provoze
Využití čárových kódů k řízení obchodu
Bezpečnostní management
Komunikace
Komunikace

Studenti mohou komunikovat v rámci 3 tutoriálů. Mimo ně je možné komunikovat elektronicky v rámci IS (diskusní fórum), elektronickou poštou a v Teamsech (Chat)