Vážené studentky  a vážení studenti,
vztahový
 marketing a CRM je nový předmět pro profesně orientovaný program 
Marketing. Obsahuje témata týkající se pojetí vztahového marketingu, 
jeho součástí, modelu 6 trhů, jako je trh zákazníků, interní trhy, trh 
potencionálních zaměstnanců, trh dodavatelů, trh referenční a trh 
ovlivňovatelů. Zaměřuje se blíže na interní marketing a jeho nástroje a 
interní komunikaci ve firmě. Opora nezapomíná na architekturu CRM a její
 jednotlivé součásti. Orientuje se také na proces budování vztahu se 
zákazníkem a psychologické aspekty řízení vztahu. Nedílnou součásti je 
problematika typologie zákazníků a její praktické využití.
Studiem
 získáte řadu dovedností pro jednání se zákazníky a uspokojování jejich 
potřeb, taktéž týkajících se interního marketingu a zaměstnanců.
Přejeme úspěšné studium
Halina Starzyczná