• 1.Kontakty - evidence místností, telefonních čísel
    Smyslem agendy je umožnit akademické veřejnosti, zejména zaměstnancům, spravovat svoje kontaktní údaje, tj. telefonní číslo na pracoviště, umístění pracovny, eventuelně e-mail. Informace lze měnit formou podání elektronické žádosti (formuláře s vyplněnými upřesňujícími údaji), kterou zanese/upraví/odmítne pověřená osoba s přístupovým právem k_kontakty.

    Dále se touto agendou spravují seznamy místností v budovách; pro potřeby rozvrhu a rezervace učeben.

    Výstupem agendy jsou:

    • informace na autentizovaných osobních stránkách Lidé na SU,
    • informace na neautentizovných (světu dostupných) stránkách Lidé na SU, pokud uživatel zveřejnění povolí,
    • seznamy telefonních čísel a místností dle jednotlivých pracovišť jak pro zobrazení na webu, tak v tištěné podobě.

    Obsahem agendy jsou zpřesňující informace o pracovištích SU. Je určena zaměstnancům, studentům doktorského studia, příp. dalším studentům, kteří dlouhodobě pobývají v některé univerzitní místnosti respektive jsou dostupní na některé telefonní lince. Nepatříte-li do této skupiny nebo chcete-li zveřejnit např. váš soukromý telefon, použijte Osobní stránku

    Informační systém Lidé Moje Osobní stránka Editovat tuto mou Osobní stránku (karta Profil) změnit

  • 2.Jak najdu telefon na osobu, jak si vytisknu telefonní seznam?
    Použijte

    Informační systém Kontakty Tvorba telefonního seznamu, seznamu místností a e-mailových adres

    zde si vyberte požadovaná pracoviště, upřesněte typ výstupu (tisk z prohlížeče, výstup na tiskárnu apod.) a klikněte na možnost „Vytvořit telefonní seznam dle zadaných pokynů“.

    1 Lze vybrat i jiné pracoviště.

    2 Podčást budovy je např. patro.

    3 Úplný seznam obsahuje i e-maily.

    4 Zde můžete vidět síťovou tiskárnu pracoviště nebo vaši osobní, pokud ji váš správce přidá.

    Pokud hledáte konkrétní osobu můžete vyhledat potřebné údaje na její Osobní stránce

    Informační systém Lidé

  • 3.Kde můžu upravit svoje či cizí údaje, najdu-li chybu?
    Zkontrolujte se na

    Informační systém Kontakty Prohlídka kontaktních informací a podávání žádostí o změny

    Libovolný uživatel IS může požádat o změnu v kontaktu na kohokoliv dalšího. Očekávané chování je, že zjistíte-li, že v IS je uvedeno chybné telefonní číslo a zjistíte na ústředně správné, podáte žádost o změnu, jako informaci pro správce agendy, že jde o chybu. Správce následně změnu provede. Iniciálně je předvyplněno, že hodláte místnost a telefon (je-li nějaký uveden) vystavit na neautentizovaném webu světu.

  • 4.Kdo údaje spravuje?
    Správu kontaktních informací provádějí osoby s přístupovým právem k_kontakty. Seznam najdete na

    Informační systém Kontakty Kdo může spravovat moje údaje

    Tyto osoby mají možnost upravovat základní registr budov/areálů (evidence dle poštovních adres) a k jednotlivým areálům definovat součásti („upřesnění“), např. rozdělit kampus na jednotlivé budovy či budovu na křídla. Taktéž mohou přímo vkládat/opravovat záznamy osob a doplňujících ne-osobních subjektů.

  • 5.Doplňující ne-osobní informace - telefon na „sekr. děkana“ ap.
    Kromě informací vztahujících se k osobě jako takové lze zadat také kontakty na člověka zastávajícího na pracovišti nějakou roli, nebo obecně na místo v budově se vyskytující, nebo kontakt na širší skupinu osob ap. Například
    • děkan,
    • tajemník,
    • Spolek mediků,
    • ekonomické oddělení.
    K těmto ne-osobním záznamům lze kromě telefonu a místnosti uvést i e-mail (typicky neosobní nebo hromadnou přezdívku, např. rektor@muni.cz nebo ekon@fakulta.muni.cz). U záznamů osob je preferovanou adresou schránka na serveru is.slu.cz.
  • 6.Vícenásobné záznamy - osoba působí ve více místnostech
    K jedné osobě lze přiřadit i vícero kontaktních informací. Toto lze využít zejména u lidí s více pracovními poměry, respektive pracovnami. Není však cílem nutně evidovat veškeré existující telefony ap. - nechť uživatel sám rozhodne, které kontaktní údaje o sobě chce uvádět, uvede spojení do preferované místnosti atd.
  • 7.Nezveřejňované záznamy
    Správce agendy může osobní i ne-osobní záznam označit „nezveřejňuje se“. Potom je informace dostupná pouze uživatelům s právem k_kontakty pro čtení. Typické použití: hodláte-li pro úplnost evidovat např. veškeré telefonní klapky i k místnostem/objektům, které běžného uživatele nezajímají.
  • 8.E-mail
    Doplňující kontaktní informací je elektronická poštovní adresa. U záznamů týkajících se jednotlivých osob se při prezentaci (telefonní seznam, stránky Lidé na SU) použije adresa nastavená v poštovním systému IS SU. Má-li uživatel poštu přeposílanou na jiný server než is.slu.cz, vypisuje se tato cizí adresa pro přeposílání pošty. Hromadně obesílat osoby mohou zaměstnanci pomocí

    Informační systém Pošta Hromadný e-mail

    Postup pro hromadné obeslání osob dopisem s přílohou naleznete v Nápovědě

    Informační systém Nápověda (Komunikace) Pošta

    v otázce Jak rozešlu hromadný dopis s přílohami?


Nenašli jste odpověď? Pošlete nám svůj dotaz na is(zavináč/atsign)slu(tečka/dot)cz.