UIKS239 Sociální média II

Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
léto 2013
Rozsah
0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Štěpánka Tůmová (cvičící)
Garance
Štěpánka Tůmová
Ústav informatiky – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Literatura
    doporučená literatura
  • Miller, Michael. Internetový marketing s YouTube Průvodce využitím on-line videa v byznysu. Brno, 2012. info
  • 5) Smith, Mari; Treadaway, Chris. Marketing na Facebooku. Brno, 2011. info
  • Bednář, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno, 2011. info
  • Sterne, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích. Brno, 2011. info
  • Janouch, Viktor. Internetový marketing. Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno, 2010. info
  • Pavlíček, Antonín. Nová média a sociální sítě. Praha, 2010. info
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2014, léto 2015, léto 2016, léto 2017, léto 2018, léto 2019, léto 2020, léto 2021.