FPF:ULGATL0103 Diplomový seminář III - Informace o předmětu
ULGATL0103 Diplomový seminář III
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavěléto 2013
- Rozsah
- 0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
- Garance
- Ing. Eva Vavrečková, Ph.D.
Centrum interdisciplinárních studií – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě - Předpoklady
- ULGATLA102 Diplomový seminář II || ULGATL0102 Diplomový seminář II
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Lázeňství a turismus (program FPF, B6503GAHOT)
- Cíle předmětu
- Tento předmět bezprostředně navazuje na Diplomový seminář II., jeho cílem je vést studenty k aktivní spolupráci při zpracování tvůrčího řešení s konkrétním zařízením (lázeňské či jiné obdobné zařízení, cestovní kancelář, cestovní agentura, turistické informační centrum) a vytvořit produkt realizovatelný v praxi. Student je schopen navázat kontakty s odborníky z praxe a hledat prostor pro reálnou aplikaci produktu. Je schopen analyzovat trh i konkurenci, komunikovat a spolupracovat s okolím na přípravě realizace produktu.
- Osnova
- 1. Zpracování tvůrčí části práce
2. Plán realizace - analýza trhu, vymezení cíle a strategie
3. Časový a finanční plán realizace produktu
4. Analýza rizika - kritická místa projektů
5. Příprava příloh bakalářské práce
6. Prezentace bakalářské práce ve skupině
- 1. Zpracování tvůrčí části práce
- Literatura
- doporučená literatura
- FOTR, J., SOUČEK, I. Podnikatelský plán a investiční rozhodování. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0939-2. info
- BERÁNEK, J. Provozujeme pohostinství a ubytování. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-86724-02-6. info
- HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruchu, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0202-9. info
- KIRÁLOVÁ, A. Marketing destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2003. ISBN 80-86119-56-4. info
- H. Horáková. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2003. info
- FORET, M., FORETOVÁ,V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0207-X. info
- JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0. info
- BERÁNEK, J., KOTEK, P. Řízení hotelového provozu. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-400-2. info
- Informace učitele
- Podmínkou k absolvování předmětu je postupné plnění úkolů spojených s vypracováním bakalářské práce, zpracování plánu realizace či podnikatelského záměru, dokončení a včasné odevzdání bakalářské práce v předepsané struktuře a požadované kvalitě. Další podmínkou pro udělení zápočtu je rovněž příprava její obhajoby v programu POWER POINT. Předmět je ukončen udělením zápočtu.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2013, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/fpf/leto2013/ULGATL0103