ULGATL0103 Diplomový seminář III

Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
léto 2015
Rozsah
0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
Vyučující
doc. RNDr. Pavol Plesník, PhD. (cvičící)
PhDr. Ivana Urbančíková (cvičící)
Ing. Eva Vavrečková, Ph.D. (cvičící)
Garance
Ing. Eva Vavrečková, Ph.D.
Centrum interdisciplinárních studií – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Předpoklady
ULGATLA102 Diplomový seminář II || ULGATL0102 Diplomový seminář II
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Tento předmět bezprostředně navazuje na Diplomový seminář II., jeho cílem je vést studenty k aktivní spolupráci při zpracování tvůrčího řešení s konkrétním zařízením (lázeňské či jiné obdobné zařízení, cestovní kancelář, cestovní agentura, turistické informační centrum) a vytvořit produkt realizovatelný v praxi. Student je schopen navázat kontakty s odborníky z praxe a hledat prostor pro reálnou aplikaci produktu. Je schopen analyzovat trh i konkurenci, komunikovat a spolupracovat s okolím na přípravě realizace produktu.
Osnova
  • 1. Zpracování tvůrčí části práce
    2. Plán realizace - analýza trhu, vymezení cíle a strategie
    3. Časový a finanční plán realizace produktu
    4. Analýza rizika - kritická místa projektů
    5. Příprava příloh bakalářské práce
    6. Prezentace bakalářské práce ve skupině
Literatura
    doporučená literatura
  • VAVREČKOVÁ, E., STUCHLÍKOVÁ, J. Metodická příručka pro psaní bakalářských prací. Opava - SU, 2012. ISBN 978-80-7248-718-9. info
  • FOTR, J., SOUČEK, I. Podnikatelský plán a investiční rozhodování. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0939-2. info
  • BERÁNEK, J. Provozujeme pohostinství a ubytování. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-86724-02-6. info
  • HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruchu, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0202-9. info
  • KIRÁLOVÁ, A. Marketing destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2003. ISBN 80-86119-56-4. info
  • HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. Praha - Grada, 2003. info
  • FORET, M., FORETOVÁ,V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0207-X. info
  • JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0. info
  • BERÁNEK, J., KOTEK, P. Řízení hotelového provozu. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-400-2. info
Informace učitele
Podmínkou k absolvování předmětu je postupné plnění úkolů spojených s vypracováním bakalářské práce, zpracování plánu realizace či podnikatelského záměru, dokončení a včasné odevzdání bakalářské práce v předepsané struktuře a požadované kvalitě. Další podmínkou pro udělení zápočtu je rovněž příprava její obhajoby v programu POWER POINT. Předmět je ukončen udělením zápočtu.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2009, léto 2010, léto 2011, léto 2012, léto 2013, léto 2014, léto 2016, léto 2017.