UBKTN026 Klauzurní práce II

Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
léto 2019
Rozsah
0/0. 5 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Monika Horsáková, Ph.D. (cvičící)
Garance
Mgr. Monika Horsáková, Ph.D.
Ústav bohemistiky a knihovnictví – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Student předloží buď autorský kulturní projekt, včetně personálního a technického zabezpečení, možností finančního zabezpečení a marketingu, nebo koncepci nového televizního pořadu, včetně rozpočtu, technologie výroby, personálního a technického zabezpečení výrobního štábu a PR.
Literatura
    doporučená literatura
  • BRAY, I. Effective Fundraising for Nonprofits. California: Delta Printing Solutions, 2010. info
  • CICONTE, B., JACOB, J. G. Fundraising Basics - Complete Guide. Sudbary. MA: Jones and Bartlett Publishers, 2009. info
  • DVOŘÁK, T. Nadace a nadační fondy: text zákona s poznámkami. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2009. info
  • BOUKAL, P. Nestátní neziskové organizace (teorie a praxe). Praha, VŠE, 2009. ISBN 978-80-245-1650-9. info
  • HAGOORT, G. Umělecký management v podnikatelském stylu. Praha: AMU, 2009. info
  • MONACO, J. Jak číst film (Svět filmů,médií a multimédií). Praha, 2008. info
  • SMOLÍKOVÁ, M. Management umění. Praha: VŠUP, 2008. info
  • JOHNOVÁ, R. Marketing kulturního dědictví a umění. Praha: Grada, 2008. info
  • BURDA, J. Fundraising pro začátečníky. Praha: Národní institut dětí a mládeže, 2007. info
  • FIELD, S. Jak napsat dobrý scénář. Praha: Rybka Publishing, 2007. info
  • HLOUŠEK, J. Manažer v sociálních službách - Fundraising. Hradec Králové: Gaudeamus, 2007. info
  • KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada, 2001. info
  • GOULLI, R., FRIČ, P. Neziskový sektor v České republice. Praha: Eurolex Bohemia, 2001. info
  • KOLÁŘ, R. Fundraising - pořádání benefičních akcí. Praha: Informační centrum nadací a jiných nezisk, 2000. info
  • RAUHE, H., AUST, N., DEMMER CH. Kulturmanagement: Theorie und Praxis einer professionellen Kunst. Berlín, 1997. info
  • LEDVINOVÁ, J. Fundraising z místních zdrojů. Baltimore: The John Hopkins University Institute, 1996. info
  • Hannagan, T. J. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press, 1996. info
  • DUBEN, R. Neziskový sektor v ekonomice a společnosti. Praha: Codex Bohemia, 1996. ISBN 80-85963-19-1. info
  • DRUCKER, P.F. Řízení neziskových organizací. Praha: Management Press, 1994. ISBN 80-85603-38-1. info
  • CARRIERE, J.-C. Vyprávět příběh. Praha: NFA, 1993. info
  • PLAŽEWSKI, J. Filmová řeč. Praha: Orbis, 1967. info
Informace učitele
Odevzdání projektu, popř. jeho realizace dle zadané specifikace.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2014, léto 2015, léto 2016, léto 2017, léto 2018, léto 2020, léto 2021, léto 2022.