FPF:UCJWRB Wordbuilding - Informace o předmětu
UCJWRB Wordbuilding
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavěléto 2020
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. René Kron, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- PhDr. René Kron, Ph.D.
Ústav cizích jazyků – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- UCJWRB/A: Po 14:45–16:20 M9, R. Kron
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Angličtina (dvouoborové) (program FPF, B1803 InDO)
- Angličtina (dvouoborové) (program FPF, B6107 HuSt)
- Angličtina (dvouoborové) (program FPF, B7310 Filo)
- Cíle předmětu
- Obsah předmětu je určen především těm zájemcům, u nichž vyvstává objektivní nutnost rozšíření slovní zásoby. Bez dostatečně širokého lexika, patřičně zažitého a zautomatizovaného, není možné dosáhnout plynulosti mluveného projevu a je rovněž obtížné vyjadřovat se písmem. Náplní předmětu je cíleně a pokud možno poutavou formou rozšiřovat slovní zásobu účastníků formou vhledu do rozličných tematických oblastí a oborů. Podaří-li se účastníkům rozšířit si pasivní slovní zásobu, splní výuka svůj cíl. Podaří-li se totéž s aktivní slovní zásobou, splní výuka svůj cíl beze zbytku. Vítány jsou computer skills, kreativní myšlení a chuť si hrát. Sylabus: 1. Countries, nationalities and languages 2. The weather 3. Describing people: appearance 4. Describing people: character 5. Relationships 6. At home 7. Everyday problem 8. Global problem 9. Education 10. Work 11. Sport 12. The arts Literatura: Lele, Ch.: The Vocabulary Builder Workbook. Zephyros Press. 2018 McCarthy, M.; O'Dell, F.: English Vocabulary in Use. Upper-intermediate. New edition. Cambridge University Press. 2001. Tan, E.; Ranken, M. R. : Power Vocabulary Builder. Royal Oxford Language Academy. 2017
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/fpf/leto2020/UCJWRB