ULGATL0102 Diplomový seminář II

Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
zima 2009
Rozsah
0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
Garance
Centrum interdisciplinárních studií – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Předpoklady
ULGATLA101 Diplomový seminář I || ULGATL0101 Diplomový seminář I
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Předmět bezprostředně navazuje na Diplomový seminář I., jeho cílem je vést studenty k analýze dat získaných prostřednictvím výzkumu. Student je schopen vyhodnotit a publikovat výsledky výzkumu, formulovat závěry a identifikovat vhodné podnikatelské příležitosti (vytvoření návrhu nové služby, zpracování opatření pro zkvalitnění či rozšíření stávající služby, volba vhodných cest a způsobů k řešení zadané problematiky, volba vhodných opatření, zpracování podnikatelského záměru). Student je schopen na základě získaných znalostí formulovat adekvátní závěry, vytipovat vhodný produkt a připravit jeho realizaci - řešení, opatření včetně sestavení plánu realizace, resp. podnikatelského záměru.
Osnova
  • 1. Oficiální zadání bakalářské práce
    2. Analýza dat realizovaného výzkumu
    3. Identifikace možností pro zpracování produktu
    4. Příprava zpracování konkrétního produktu
    5. Zpracování první části příloh
    6. Příprava a realizace podnikatelských projektů
    7. Hodnocení efektivnosti projektů
Literatura
    doporučená literatura
  • FOTR, J., SOUČEK, I. Podnikatelský plán a investiční rozhodování. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0939-2. info
  • BERÁNEK, J. Provozujeme pohostinství a ubytování. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-86724-02-6. info
  • HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruchu, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0202-9. info
  • KIRÁLOVÁ, A. Marketing destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2003. ISBN 80-86119-56-4. info
  • H. Horáková. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2003. info
  • FORET, M., FORETOVÁ,V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0207-X. info
  • JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0. info
  • BERÁNEK, J., KOTEK, P. Řízení hotelového provozu. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-400-2. info
Informace učitele
Podmínkou k absolvování předmětu je postupné plnění úkolů spojených s vypracováním bakalářské práce, analýza dat výzkumu, návrh produktu včetně způsobu zpracování stanovené části projektu v požadované struktuře a kvalitě. Předmět je ukončen udělením zápočtu. Předmět může být zapsán pouze po získání zápočtu z předcházejícího semestru.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2008, zima 2010, zima 2011, zima 2012, zima 2013, zima 2014, zima 2015, zima 2016.