FPF:ULGATL0102 Diplomový seminář II - Informace o předmětu
ULGATL0102 Diplomový seminář II
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavězima 2009
- Rozsah
- 0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
- Garance
- Centrum interdisciplinárních studií – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
- Předpoklady
- ULGATLA101 Diplomový seminář I || ULGATL0101 Diplomový seminář I
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Lázeňství a turismus (program FPF, B6503GAHOT)
- Cíle předmětu
- Předmět bezprostředně navazuje na Diplomový seminář I., jeho cílem je vést studenty k analýze dat získaných prostřednictvím výzkumu. Student je schopen vyhodnotit a publikovat výsledky výzkumu, formulovat závěry a identifikovat vhodné podnikatelské příležitosti (vytvoření návrhu nové služby, zpracování opatření pro zkvalitnění či rozšíření stávající služby, volba vhodných cest a způsobů k řešení zadané problematiky, volba vhodných opatření, zpracování podnikatelského záměru). Student je schopen na základě získaných znalostí formulovat adekvátní závěry, vytipovat vhodný produkt a připravit jeho realizaci - řešení, opatření včetně sestavení plánu realizace, resp. podnikatelského záměru.
- Osnova
- 1. Oficiální zadání bakalářské práce
2. Analýza dat realizovaného výzkumu
3. Identifikace možností pro zpracování produktu
4. Příprava zpracování konkrétního produktu
5. Zpracování první části příloh
6. Příprava a realizace podnikatelských projektů
7. Hodnocení efektivnosti projektů
- 1. Oficiální zadání bakalářské práce
- Literatura
- doporučená literatura
- FOTR, J., SOUČEK, I. Podnikatelský plán a investiční rozhodování. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0939-2. info
- BERÁNEK, J. Provozujeme pohostinství a ubytování. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-86724-02-6. info
- HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruchu, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0202-9. info
- KIRÁLOVÁ, A. Marketing destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2003. ISBN 80-86119-56-4. info
- H. Horáková. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2003. info
- FORET, M., FORETOVÁ,V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0207-X. info
- JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0. info
- BERÁNEK, J., KOTEK, P. Řízení hotelového provozu. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-400-2. info
- Informace učitele
- Podmínkou k absolvování předmětu je postupné plnění úkolů spojených s vypracováním bakalářské práce, analýza dat výzkumu, návrh produktu včetně způsobu zpracování stanovené části projektu v požadované struktuře a kvalitě. Předmět je ukončen udělením zápočtu. Předmět může být zapsán pouze po získání zápočtu z předcházejícího semestru.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (zima 2009, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/fpf/zima2009/ULGATL0102