FPF:UIN1200 Internet marketing - Course Information
UIN1200 Internet marketing
Faculty of Philosophy and Science in OpavaWinter 2012
- Extent and Intensity
- 2/0/0. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Mgr. Ján Gondol, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- Mgr. Ján Gondol, Ph.D.
Institute of Computer Science – Faculty of Philosophy and Science in Opava - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Information and Library Studies (programme FPF, N7201 InSK) (2)
- Secondary School Teacher Training in Computer Science (programme FPF, M7504)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem kurzu je představit internetový marketing, jeho historii, vývoj a různé formy. Jeho absolvent by měl získat ucelený přehled o možnostech placené i bezplatné propagace webových projektů. Prezentace studentů mají přiblížit aktuální příklady z praxe a poukazují na trendy do budoucnosti.
- Syllabus (in Czech)
- 1. Historie, terminologie
2. Marketingová teorie
3. Technologický úvod do fungování webu
4. Místní a světové online reklamní systémy
5. Manažerský pohled a metriky
6. Analýza úspěšnosti
7. Link building
8. Ccopywriting
9. Marketing v sociálních sítích
- 1. Historie, terminologie
- Language of instruction
- Czech
- Further Comments
- The course can also be completed outside the examination period.
- Enrolment Statistics (Winter 2012, recent)
- Permalink: https://is.slu.cz/course/fpf/winter2012/UIN1200