UIKSK43 Inovační seminář 3

Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
zima 2014
Rozsah
0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Kamil Matula, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Anna Novotná, Ph.D. (cvičící)
Garance
Mgr. Kamil Matula, Ph.D.
Ústav informatiky – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Předmět se zabývá problematikou marketingu projektů se zaměřením na knihovny. Výstupem předmětu bude projektová zpráva, shrnující činnost týmu a výsledky projektu. Předmět je určen pro studenty studijního programu Informační studia a knihovnictví v druhém ročníku navazujícího magisterského studia. Výběr uchazečů probíhá na základě motivačního dopisu, předpokladem je aktivní účast na projektu.
Osnova
  • 1. Základy marketingové činnosti
    2. Marketing projektů
    3. Reklama a jiná propagace projektů v knihovnách
    4. Realizace projektu
    5. Evaluace projektu
Literatura
    doporučená literatura
  • Trommsdorff, V., Steinhoff, F. Marketing inovací. raha: C.H. Beck, 2009. ISBN 978-80-7400-092-8. info
Informace učitele
Závěrečná zpráva, zadané úkoly
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2013, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023.