UINK120 Internetový marketing

Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
zima 2014
Rozsah
2/0/0. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Ján Gondol, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Kamil Matula, Ph.D. (přednášející)
Garance
Mgr. Ján Gondol, Ph.D.
Ústav informatiky – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem kurzu je představit internetový marketing, jeho historii, vývoj a různé formy. Jeho absolvent by měl získat ucelený přehled o možnostech placené i bezplatné propagace webových projektů. Prezentace studentů mají přiblížit aktuální příklady z praxe a poukazují na trendy do budoucnosti. Literatura a další detaily: http://elearning.fpf.slu.cz/course/view.php?id=795
Osnova
  • 1. Historie, terminologie
    2. Marketingová teorie
    3. Technologický úvod do fungování webu
    4. Místní a světové online reklamní systémy
    5. Manažerský pohled a metriky
    6. Analýza úspěšnosti
    7. Link building
    8. Ccopywriting
    9. Marketing v sociálních sítích
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2013, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023.