ULGATL0102 Diplomový seminář II

Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
zima 2014
Rozsah
0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
Vyučující
doc. RNDr. Pavol Plesník, PhD. (cvičící)
PhDr. Ivana Urbančíková (cvičící)
Ing. Eva Vavrečková, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Zdeněk Vybíral, Ph.D. (cvičící)
Ing. Dagmar Zorková, Ph.D. (cvičící)
Garance
Ing. Eva Vavrečková, Ph.D.
Centrum interdisciplinárních studií – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Předpoklady
ULGATLA101 Diplomový seminář I || ULGATL0101 Diplomový seminář I
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Předmět bezprostředně navazuje na Diplomový seminář I., jeho cílem je vést studenty k analýze dat získaných prostřednictvím výzkumu. Student je schopen vyhodnotit a publikovat výsledky výzkumu, formulovat závěry a identifikovat vhodné podnikatelské příležitosti (vytvoření návrhu nové služby, zpracování opatření pro zkvalitnění či rozšíření stávající služby, volba vhodných cest a způsobů k řešení zadané problematiky, volba vhodných opatření, zpracování podnikatelského záměru). Student je schopen na základě získaných znalostí formulovat adekvátní závěry, vytipovat vhodný produkt a připravit jeho realizaci - řešení, opatření včetně sestavení plánu realizace, resp. podnikatelského záměru.
Osnova
  • 1. Oficiální zadání bakalářské práce
    2. Analýza dat realizovaného výzkumu
    3. Identifikace možností pro zpracování produktu
    4. Příprava zpracování konkrétního produktu
    5. Zpracování první části příloh
    6. Příprava a realizace podnikatelských projektů
    7. Hodnocení efektivnosti projektů
Literatura
    doporučená literatura
  • VAVREČKOVÁ, E., STUCHLÍKOVÁ, J. Metodická příručka pro psaní bakalářských prací. Opava - SU, 2012. ISBN 978-80-7248-718-9. info
  • FOTR, J., SOUČEK, I. Podnikatelský plán a investiční rozhodování. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0939-2. info
  • BERÁNEK, J. Provozujeme pohostinství a ubytování. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-86724-02-6. info
  • HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruchu, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0202-9. info
  • KIRÁLOVÁ, A. Marketing destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2003. ISBN 80-86119-56-4. info
  • HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. Praha - Grada, 2003. info
  • FORET, M., FORETOVÁ,V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0207-X. info
  • JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0. info
  • BERÁNEK, J., KOTEK, P. Řízení hotelového provozu. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-400-2. info
Informace učitele
Podmínkou k absolvování předmětu je postupné plnění úkolů spojených s vypracováním bakalářské práce, analýza dat výzkumu, návrh produktu včetně způsobu zpracování stanovené části projektu v požadované struktuře a kvalitě. Předmět je ukončen udělením zápočtu.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2008, zima 2009, zima 2010, zima 2011, zima 2012, zima 2013, zima 2015, zima 2016.