OPF:KCJ204 Jazyk 1 (ruština) 4.část - Informace o předmětu
KCJ204 Jazyk 1 (ruština) 4.část
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinéléto 2007
- Rozsah
- 0/3/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Ljuba Mrověcová, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- PhDr. Ljuba Mrověcová, Ph.D.
Katedra cestovního ruchu a volnočasových aktivit – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 36 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Zvládnout přechod od všeobecné komunikace v ruštině ke komunikace pracovního charakteru ve sféře obchodu a podnikání. Pozornost bude věnována především nácviku frazeologismů užívaných při obchodních jednáních s ruským partnerem včetně telefonických hovorů a procvičování dovedností v porozumění slyšenému. Studenti budou pracovat s jednoduchými odbornými texty z ekonomicky a marketingově orientovaných současných ruských periodik. Okruh mluvnických znalostí bude upevňován a rozšiřován s ohledem na potřeby probíraných témat. Textové materiály budou sloužit jak k získání profesní slovní zásoby, tak sociokulturní kompetence studentů.
- Osnova
- Struktura výkladu:
Lekce 1 Image firmy.
Lekce 2 Konkurs.
Lekce 3 Základy pracovní komunikace.
Lekce 4 Obchodní jednání v telefonním styku. firmy.
Lekce 5 Služební cesty.
Lekce 6 Reklama.
Obsah předmětu:
Lekce 1: Vytváření dobré pověsti firmy. Modernizace provozu. Spolupráce firem.
Upevňování a rozšiřování mluvnických dovedností.
Lekce 2: Příprava a realizace konkurzního řízení. Vyplňování dotazníku. Odpověď na
inzerát. Životopis.
Upevňování a rozšiřování mluvnických dovedností.
Lekce 3: Zvláštnosti ruské řečové etikety ve sféře byznysu.
Upevňování a rozšiřování mluvnických dovedností.
Lekce 4: Telefonické pracovní rozhovory. Odstraňování komunikačních bariér. Zásady
správného telefonního kontaktu.
Upevňování a rozšiřování mluvnických dovedností.
Lekce 5: Příprava a realizace služební cesty. Zohlednění interkulturních diferenciací.
Druhy dopravy. Hotely, restaurace.
Upevňování a rozšiřování mluvnických dovedností.
Lekce 6: Význam reklamy v obchodní činnosti firmy. Typy reklamy. Reklama v masmédiích.
Upevňování a rozšiřování mluvnických dovedností.
Při výuce předmětu a k jeho prezentaci jsou využívána elektronická média. Studenti mají k dispozici internetové stránky katedry cizích jazyků www.opf.slu.cz/kcj, na kterých se nacházejí podrobné informace k danému předmětu a doplňkové materiály. Dále mají studenti možnost využívat slovníky na internetu, např. www.seznam.cz, nebo www.translator.cz. Také mají možnost pracovat s portály www. yandex. ru, www. lenta.ru, aj.
- Struktura výkladu:
- Informace učitele
- Formou cvičení bude procvičováno zvládání stanoveného učiva. Kontrola znalostí bude prováděna formou 2 průběžných a 1 zápočtového testu /20,20,60 bodů/. Pro zápočet je nutná 60 % úspěšnost.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2007, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/leto2007/KCJ204