OPF:MARPMAS Marketing služeb - Informace o předmětu
MARPMAS Marketing služeb
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinéléto 2008
- Rozsah
- 2/1/0. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Miroslava Vaštíková (přednášející)
Ing. Marta Wilczková (přednášející) - Garance
- Ing. Miroslava Vaštíková
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné - Předpoklady
- MAREMAR Marketing || MARKMAR Marketing || MARPMAR Marketing || PEMEMAR Marketing || PEMKMAR Marketing || PEMPMAR Marketing
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Ekonomika podnikání v obchodě a službách (program OPF, B_EKOMAN)
- Sociální management (program OPF, B_HOSPOL)
- Veřejná ekonomika a správa (program OPF, B_HOSPOL) (2)
- Cíle předmětu
- Cíl předmětu: Seznámit posluchače s aplikací marketingu v oboru služeb. Předmět zahrnuje objasnění definice služeb, zvláštnosti marketingového mixu ve službách, pojmu service economy v rámci vývoje světové ekonomiky. Pochopení adaptace marketingové strategie a marketingového výzkumu služeb.
- Osnova
- Předmět seznamuje posluchače s aplikací marketingu v oboru služeb. Předmět zahrnuje objasnění definice služeb a specifických vlastností služeb, které jsou důvodem k rozšíření marketingového mixu ve službách. Umožní pochopit význam a metody marketingového výzkumu ve službách, tvorbu strategického plánu a využívání jednotlivých nástrojů marketingového mixu ke zdokonalování procesu poskytování služeb.
1. Co jsou to služby
2. Marketingový přístup ke službám
3. Strategické marketingové plánování
4. Marketingový výzkum ve službách
5. Produkt ve službách
6. Ceny služeb
7. Distribuce služeb
8. Komunikační mix
9. Lidé ve službách
10. Materiální prostředí
11. Procesy ve službách
12. Řízení kvality ve službách
13. Praktické zkušenosti s novými trendy marketingu ve službách.
- Předmět seznamuje posluchače s aplikací marketingu v oboru služeb. Předmět zahrnuje objasnění definice služeb a specifických vlastností služeb, které jsou důvodem k rozšíření marketingového mixu ve službách. Umožní pochopit význam a metody marketingového výzkumu ve službách, tvorbu strategického plánu a využívání jednotlivých nástrojů marketingového mixu ke zdokonalování procesu poskytování služeb.
- Literatura
- Informace učitele
- seminární práce a její obhájení, 70% povinnost účasti na seminářích, písemná forma zkoušky
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2008, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/leto2008/MARPMAS