KCJK204 Language 1 (Russian) Part 4

School of Business Administration in Karvina
Summer 2009
Extent and Intensity
0/3/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
PhDr. Ljuba Mrověcová, Ph.D. (seminar tutor)
Guaranteed by
PhDr. Ljuba Mrověcová, Ph.D.
Department of Tourism and Leisure Activities – School of Business Administration in Karvina
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
there are 16 fields of study the course is directly associated with, display
Course objectives (in Czech)
Zvládnout přechod od všeobecné komunikace v ruštině ke komunikace pracovního charakteru ve sféře obchodu a podnikání. Pozornost bude věnována především nácviku frazeologismů užívaných při obchodních jednáních s ruským partnerem včetně telefonických hovorů a procvičování dovedností v porozumění slyšenému. Studenti budou pracovat s jednoduchými odbornými texty z ekonomicky a marketingově orientovaných současných ruských periodik. Okruh mluvnických znalostí bude upevňován a rozšiřován s ohledem na potřeby probíraných témat. Textové materiály budou sloužit jak k získání profesní slovní zásoby, tak sociokulturní kompetence studentů.
Syllabus (in Czech)
  • Lekce 1. Vytváření dobré pověsti firmy. Modernizace provozu. Spolupráce firem.
    Upevňování a rozšiřování mluvnických dovedností.
    Lekce 2. Příprava a realizace konkurzního řízení. Vyplňování dotazníku. Odpověď na
    inzerát. Životopis.
    Upevňování a rozšiřování mluvnických dovedností.
    Lekce 3. Zvláštnosti ruské řečové etikety ve sféře byznysu.
    Upevňování a rozšiřování mluvnických dovedností.
    Lekce 4. Telefonické pracovní rozhovory. Odstraňování komunikačních bariér. Zásady
    správného telefonního kontaktu.
    Upevňování a rozšiřování mluvnických dovedností.
    Lekce 5. Příprava a realizace služební cesty. Zohlednění interkulturních diferenciací.
    Druhy dopravy. Hotely, restaurace.
    Upevňování a rozšiřování mluvnických dovedností.
    Lekce 6. Význam reklamy v obchodní činnosti firmy. Typy reklamy. Reklama
    v masmédiích.
    Upevňování a rozšiřování mluvnických dovedností.
Literature
    required literature
  • FAST, L. Russkij jazyk dlja dělovovo obščenija. Moskva, 1995. ISBN 5-211-05157-7. info
  • FAST, L. Russkij jazyk dlja dělovovo obščenija. Pracovní sešit. Moskva, 1995. ISBN 5-211-05157-7. info
Language of instruction
Russian
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
The course is also listed under the following terms Summer 2008, Winter 2008.
  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.slu.cz/course/opf/summer2009/KCJK204