KCRKMHS Marketing of Hotel Services

School of Business Administration in Karvina
Summer 2009
Extent and Intensity
0/0. 3 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Guaranteed by
Ing. Miroslava Kostková, Ph.D.
Department of Tourism and Leisure Activities – School of Business Administration in Karvina
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Cílem předmětu je připravit studenty pro manažerskou práci v hotelovém průmyslu, seznámit je s procesem marketingového plánování, rozhodování, organizování, komunikace, motivace, propagace, kontroly a s možnostmi využití všech nástrojů marketingového mixu hotelu ke stanovení a dosažení vytyčených cílů. Studenti si tak prohloubí teoretické znalosti získané v předmětu marketing a dokáží je prakticky aplikovat v podmínkách hotelového a restauračního provozu i v podmínkách hotelových řetězců
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: Přednáška 8 HOD/SEM.

  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.slu.cz/course/opf/summer2009/KCRKMHS