OPF:KCRPMHS Marketing hotelových služeb - Informace o předmětu
KCRPMHS Marketing hotelových služeb
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinéléto 2009
- Rozsah
- 1/2/0. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Jana Stuchlíková (přednášející)
Ing. Marta Wilczková (přednášející)
Ing. Dagmar Zorková, Ph.D. (přednášející)
Ing. Jana Stuchlíková (cvičící)
Ing. Marta Wilczková (cvičící)
Ing. Dagmar Zorková, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Ing. Miroslava Kostková, Ph.D.
Katedra cestovního ruchu a volnočasových aktivit – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Hotelnictví (program OPF, B6503GAHOT)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je připravit studenty pro manažerskou práci v hotelovém průmyslu, seznámit je s procesem marketingového plánování, rozhodování, organizování, komunikace, motivace, propagace, kontroly a s možnostmi využití všech nástrojů marketingového mixu hotelu ke stanovení a dosažení vytyčených cílů. Studenti si tak prohloubí teoretické znalosti získané v předmětu marketing a dokáží je prakticky aplikovat v podmínkách hotelového a restauračního provozu i v podmínkách hotelových řetězců
- Osnova
- 1. Marketing služeb a specifika marketingového mixu ubytovacích zařízení
2. Poptávka po stravovacích a ubytovacích službách
3. Marketingový informační systém hotelnictví
4. Význam analýzy trhu a využití marketingového výzkumu v hotelnictví
5. Vývoj a zavádění nových služeb
6. Balíčky služeb ubytovacích zařízení
7. Propagace v hotelnictví
8. Formy propagace
9. Destinační marketing/management
10. Event marketing v hotelnictví
11. Využití forem elektronického marketingu v hotelnictví
12. Marketingové plánování v hotelnictví
13. Marketingový plán hotelu
- 1. Marketing služeb a specifika marketingového mixu ubytovacích zařízení
- Literatura
- povinná literatura
- KIRÁĽOVÁ, A. Marketing hotelových služeb. Praha: Ekopress, 2002. ISBN 80-86119-44-0. info
- NĚMČANSKÝ, M. Propagace v cestovním ruchu. Karviná: Slezská univerzita, 1995. ISBN 80-7248-013-8. info
- FERNER, FRITZ-KARL. Marketing cestovného ruchu v praxi. Bratislava: SPN, 1993. ISBN 80-08-01978-6. info
- doporučená literatura
- KOSMÁK, P. Hotelové podnikání a integrační procesy. Praha: VŠH, 2005. ISBN 80-86578-50-X. info
- ŠINDLER, P. Event marketing. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0646-6. info
- BERÁNEK, J., KOTEK, P. Řízení hotelového provozu. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-400-2. info
- MORRISON, A. M. Marketing v pohostinství a CR. Praha: Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-605-90-2. info
- NOVACKÁ, Ľ. Marketingový management podnikov cestovného ruchu. Bratislava: Elita, 1993. ISBN 80-85323-30-X. info
- KOTLER, P. Marketing management, analýza, plánování, využití, kontrola. Praha: Victoria Publishing, 1992. ISBN 80-85605-08-2. info
- Informace učitele
- seminární práce, 70% povinná účast na seminářích, písemná forma zkoušky
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2009, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/leto2009/KCRPMHS