MARPMAKA Marketing Communication

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
léto 2009
Rozsah
2/1/0. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. (přednášející)
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. (cvičící)
Garance
doc. Ing. Emanuel Šustek, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Literatura
    povinná literatura
  • DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketing communications. Prentice Hall, 2006. ISBN 9780273706939. info
    doporučená literatura
  • BLYTHE, J. Essentials of Marketing Communications. Prentice Hall, 2005. ISBN 0 273 65858 1. info
Vyučovací jazyk
Angličtina
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2010, léto 2011, léto 2012, léto 2013, zima 2013, léto 2014, zima 2014, léto 2015.