OPF:KCRCMHS Marketing of Hotel Services - Course Information
KCRCMHS Marketing of Hotel Services
School of Business Administration in KarvinaSummer 2010
- Extent and Intensity
- 8/0/0. 3 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Ing. Jana Stuchlíková (lecturer)
Ing. Marta Wilczková (lecturer)
Ing. Dagmar Zorková, Ph.D. (lecturer)
Ing. Jana Stuchlíková (seminar tutor)
Ing. Marta Wilczková (seminar tutor)
Ing. Dagmar Zorková, Ph.D. (seminar tutor) - Guaranteed by
- Ing. Miroslava Kostková, Ph.D.
Department of Tourism and Leisure Activities – School of Business Administration in Karvina - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je připravit studenty pro manažerskou práci v hotelovém průmyslu, seznámit je s procesem marketingového plánování, rozhodování, organizování, komunikace, motivace, propagace, kontroly a s možnostmi využití všech nástrojů marketingového mixu hotelu ke stanovení a dosažení vytyčených cílů. Studenti si tak prohloubí teoretické znalosti získané v předmětu marketing a dokáží je prakticky aplikovat v podmínkách hotelového a restauračního provozu i v podmínkách hotelových řetězců
- Syllabus (in Czech)
- 1. Marketing služeb a specifika marketingového mixu ubytovacích zařízení
2. Poptávka po stravovacích a ubytovacích službách
3. Marketingový informační systém hotelnictví
4. Význam analýzy trhu a využití marketingového výzkumu v hotelnictví
5. Vývoj a zavádění nových služeb
6. Balíčky služeb ubytovacích zařízení
7. Propagace v hotelnictví
8. Formy propagace
9. Destinační marketing/management
10. Event marketing v hotelnictví
11. Využití forem elektronického marketingu v hotelnictví
12. Marketingové plánování v hotelnictví
13. Marketingový plán hotelu
- 1. Marketing služeb a specifika marketingového mixu ubytovacích zařízení
- Literature
- required literature
- KIRÁĽOVÁ, A. Marketing hotelových služeb. Praha: Ekopress, 2002. ISBN 80-86119-44-0. info
- NĚMČANSKÝ, M. Propagace v cestovním ruchu. Karviná: Slezská univerzita, 1995. ISBN 80-7248-013-8. info
- FERNER, FRITZ-KARL. Marketing cestovného ruchu v praxi. Bratislava: SPN, 1993. ISBN 80-08-01978-6. info
- recommended literature
- KOSMÁK, P. Hotelové podnikání a integrační procesy. Praha: VŠH, 2005. ISBN 80-86578-50-X. info
- ŠINDLER, P. Event marketing. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0646-6. info
- BERÁNEK, J., KOTEK, P. Řízení hotelového provozu. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-400-2. info
- MORRISON, A. M. Marketing v pohostinství a CR. Praha: Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-605-90-2. info
- NOVACKÁ, Ľ. Marketingový management podnikov cestovného ruchu. Bratislava: Elita, 1993. ISBN 80-85323-30-X. info
- KOTLER, P. Marketing management, analýza, plánování, využití, kontrola. Praha: Victoria Publishing, 1992. ISBN 80-85605-08-2. info
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.slu.cz/course/opf/summer2010/KCRCMHS