OPF:KCRPPCR Propagace v cestovním ruchu - Informace o předmětu
KCRPPCR Propagace v cestovním ruchu
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinéléto 2010
- Rozsah
- 2/1/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Eva Torčíková (přednášející)
Mgr. Eva Torčíková (cvičící) - Garance
- Ing. Miroslava Kostková, Ph.D.
Katedra cestovního ruchu a volnočasových aktivit – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Ekonomika cestovního ruchu (program OPF, B_EKOMAN)
- Cíle předmětu
- Posluchači se seznámí jednak s propagací v cestovním ruchu, ale také se vším co úspěšné propagaci předchází (stanovení cílů propagace, stanovení rozpočtu propagace, rozhodování o propagační zprávě, rozhodování o použití média propagace, hodnocení účinnosti propagace, přímý marketing, distribuční cesty v cestovním ruchu, proces komunikace v cestovním ruchu) a co je a co není dovoleno v reklamě.
- Osnova
1. Specifika marketingu cestovního ruchu
2. Propagační mix marketingu cestovního ruchu
3. Propagační zpráva
4. Rozhodování o použití média propagace
5. Hodnocení účinnosti propagace
6. Přímý marketing v cestovním ruchu
7. Distribuční cesty v cestovním ruchu
8. Proces komunikace v cestovním ruchu
9. Význam analýzy trhu a využití marketingového výzkumu v propagaci cestovního ruchu
10. Event marketing v cestovním ruchu
11. Propagace destinace cestovního ruchu - 1. část
12. Propagace destinace cestovního ruchu - 2. část
13. Využití informačních technologií v propagaci cestovního ruchu..
- Literatura
- povinná literatura
- CRHA, I., KŘÍŽEK, Z. Jak psát reklamní text. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-308-1. info
- MORRISON, A. M. Marketing v pohostinství a CR. Praha: Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-605-90-2. info
- NĚMČANSKÝ, M. Propagace v cestovním ruchu. Karviná: Slezská univerzita, 1995. ISBN 80-7248-013-8. info
- doporučená literatura
- FERNER, F-K. Public relations öffentlichkeitsarbeit im Tourismus (záznam přednášek. info
- FORET, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9. info
- HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruchu, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0202-9. info
- KIRÁĽOVÁ, A. Marketing hotelových služeb. Praha: Ekopress, 2002. ISBN 80-86119-44-0. info
- FERNER, F-K. Urlaub wie Persil verlaufen. Erfolgreiche Gästenwerbung und Marketingpolitik. Wien: Osterreichischer Wirtschaftsverlag, 1995. ISBN 3-85212-073-X. info
- FERNER, FRITZ-KARL. Marketing cestovného ruchu v praxi. Bratislava:SPN, 1993. ISBN 80-0801978-6. info
- BÁRTA, V. Propagace. Praha: VŠE, 1993. info
- KOTLER, P. Marketing management, analýza, plánování, využití, kontrola. Praha: Victoria Publishing, 1992. ISBN 80-85605-08-2. info
- HARWAY, CH. Úspěch při získání zákazníků. Praha: Informatorium, 1992. ISBN 80-85427-24-9. info
- Informace učitele
- seminární práce, aktivní účast na vědecké výzkumné činnosti katedry (jiná zátěž), 70% účast na seminářích, zápočtový test
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2010, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/leto2010/KCRPPCR