OPF:KCJKPN24 German 2 - Part 4 - Course Information
KCJKPN24 German 2 - Part 4
School of Business Administration in KarvinaSummer 2011
- Extent and Intensity
- 0/3/0. 3 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Mgr. Marta Banková (seminar tutor)
PhDr. Hanne-Lore Bobáková, Ph.D. (seminar tutor)
PhDr. Zdenka Jirásková (seminar tutor)
Mgr. Michaela Kryšpínová (seminar tutor)
Mgr. Blanka Mikolajková (seminar tutor)
Mgr. Květuše Mozielowská (seminar tutor)
Mgr. Irina Ruberova (seminar tutor) - Guaranteed by
- PhDr. Hanne-Lore Bobáková, Ph.D.
Department of Tourism and Leisure Activities – School of Business Administration in Karvina - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Economy of Tourism (programme OPF, B_EKOMAN)
- European Integration (programme OPF, B_HOSPOL)
- Hotel Industry (programme OPF, B6503GAHOT)
- Marketing and Management (programme OPF, B_EKOMAN)
- Course objectives (in Czech)
- Úroveň - B 1.2 středně pokročilí Předmět zahrnuje všechny fáze písemného styku mezi hotelem, hostem a cestovní kanceláří, přičemž je důraz kladen na moderní styl písemné komunikace. Cvičení a úlohy jsou orientovány na praxi a vedou k úspěšnému porozumění textu a k efektivnímu způsobu písemné komunikace s přihlédnutím k moderním komunikačním médiím. Předmět směřuje k osvojení znalostí a dovedností dostatečných k řešení základních situací ve sféře obecného a/nebo profesního jazyka. Předmět formuje cizojazyčné návyky posluchačů tak, že po jeho absolvování budou schopni porozumět běžným obratům společenského styku a umět je aplikovat, reagovat v běžných každodenních situacích. Zaměřuje se na možné situace, se kterými přicházejí do styku zaměstnanci hotelu a turistických zařízení. V popředí učebního procesu stojí kompetence k profesnímu jednání získáním odborných znalostí a sociálních kompetencí na příkladech z oblasti turismu. Součástí předmětu je nácvik strategií v oblasti lexikálně-gramatické, porozumění čtenému textu, psaní, poslechu s porozuměním a mluveného projevu s důrazem na interkulturní kompetenci.
- Syllabus (in Czech)
- 1. Geschäftsbriefe: Äußere Form und Layout
2. Anfrage
3. Angebot
4. Gegenangebot
5. Abschlägige Antwort
6. Reservierung
7. Bestätigung der Reservierung
8. Änderung und Bestätigung
9. Annullierung
10. Abrechnung
11. Informationen über Hoteldienstleistungen
12. Reklamation
13. Antwort auf Reklamation
1. Geschäftsbriefe: Äußere Form und Layout
Der deutsche Standard-Geschäftsbrief. Die Form der kaufmännischen Mitteilungen - Geschäftsbrief, Telefax und E-Mail.
2. Anfrage
Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
3. Angebot
Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
4. Gegenangebot
Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
5. Abschlägige Antwort
Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
6. Reservierung
Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
7. Bestätigung der Reservierung
Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
8. Änderung und Bestätigung
Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
9. Annullierung
Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
10. Abrechnung
Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
11. Informationen über Hoteldienstleistungen
Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
12. Reklamation
Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
13. Antwort auf Reklamation
Einleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen
- 1. Geschäftsbriefe: Äußere Form und Layout
- Literature
- Language of instruction
- German
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
- Enrolment Statistics (Summer 2011, recent)
- Permalink: https://is.slu.cz/course/opf/summer2011/KCJKPN24