OPF:TVASAPHBLC Hokejbal - Informace o předmětu
TVASAPHBLC Hokejbal
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinéléto 2014
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PaedDr. Jiří Helešic, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Michal Sebera (cvičící) - Garance
- Mgr. Michal Sebera
Katedra cestovního ruchu a volnočasových aktivit – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné - Předpoklady
- K absolvování předmětu nejsou vyžadovány žádné podmínky a předmět může být zapsán nezávisle na jiných předmětech.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 12 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Na základě vstupní diagnostiky herní úrovně zapsaných studentů, sestavení specifického semestrálního programu výuky specializace. Cílem je tvořivé využití znalosti pravidel hokejbalu. Cílem je dále vytvoření takových návyků, které vedou k automatizaci chování hráče a postupně v kreativní přístup ke hře. Výuka má charakter sportovního tréninku, je však určena i pro začínající hráče. Předmět může být dále specifikován pro pokročilé hráče a začátečníky.
- Osnova
- Hokejbal
Na základě vstupní diagnostiky herní úrovně zapsaných studentů, sestavení specifického semestrálního programu výuky specializace. Cílem je tvořivé využití znalosti pravidel hokejbalu. Cílem je dále vytvoření takových návyků, které vedou k automatizaci chování hráče a postupně v kreativní přístup ke hře. Výuka má charakter sportovního tréninku, je však určena i pro začínající hráče. Předmět může být dále specifikován pro pokročilé hráče a začátečníky.
1. Vstupní diagnostika, bezpečnost při provádění pohybových aktivit, pravidla.
2. Nácvik a zdokonalování základních HČJ - lokomoce s míčkem a bez míčku, přihrávka, základy střelby.
3. Založení útoku - rychlý protiútok: výhoz brankáře, dlouhá přihrávka, nahození. Založení postupného protiútoku - spolupráce s brankářem, výpomocná přihrávka. Krytí míčku a pohyb hráčů bez míčku.
4. Činnost družstva v obraně. v obraně. Důraz je kladen na kolektivní pojetí hry a co nejrychlejší transfer všech nacvičovaných činností do herních podmínek.
5. Výuka může mít charakter sportovního tréninku odbíjené. Ve výuce se předpokládá postupná specializace úkolů jednotlivých hráčů při hře družstva.
- Hokejbal
- Literatura
- doporučená literatura
- KACMARCZYK, R. Florbal. Praha, 2006. ISBN 80-251-1271-3. info
- PERIČ, T., PŘEROST, M., KADANĚ, J. Hokejbal - průvodce tréninkem. Praha, 2006. ISBN 80-247-1801-4. info
- SKRUŽNÝ, Z. A KOL. Technika, trénink, pravidla hry. Praha, 2006. ISBN 80-247-0383-1. info
- PERIČ, T. Lední hokej - trénink budoucích hvězd. Praha, 2002. ISBN 80-247-0472-2. info
- VANCL, K., ZLATNÍK, D. A KOL. Florbal: učebnice pro trenéry. Praha, 2001. ISBN 80-864-0203-7. info
- ROUBAL, B. A KOL. Základy florbalu. Praha, 1996. info
- Výukové metody
- Nácvik pohybových a pracovních dovedností
- Metody hodnocení
- Zápočet
- Informace učitele
- Aktivní účast na minimálně 60 % celkového rozsahu semestrální výuky, tj. 8 cvičení.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/leto2014/TVASAPHBLC