OPF:KCJKPN15 Odborný jazyk pro hotelnictví - Informace o předmětu
KCJKPN15 Odborný jazyk pro hotelnictví - němčina - 5. část
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinéléto 2015
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Marta Banková (cvičící)
PhDr. Hanne-Lore Bobáková, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Janusz Karpeta, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Michaela Kryšpínová (cvičící)
Mgr. Blanka Mikolajková (cvičící) - Garance
- PhDr. Hanne-Lore Bobáková, Ph.D.
Katedra cestovního ruchu a volnočasových aktivit – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné - Předpoklady
- K absolvování předmětu nejsou vyžadovány žádné podmínky a předmět může být zapsán nezávisle na jiných předmětech.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Úroveň - B 2.1 středně pokročilí směřující k úrovni pokročilých (odborný jazyk) Cílem předmětu je seznámit studující se všemi situacemi, se kterými přijdou zaměstnanci hotelů a turistických zařízení do styku, a naučit je tyto situace úspěšně zvládat. V popředí učebního procesu stojí kompetence k profesnímu jednání získáním odborných znalostí a sociálních kompetencí na příkladech z oblasti turismu. Součástí předmětu je nácvik strategií v oblasti lexikálně-gramatické, porozumění čtenému textu, psaní, poslechu s porozuměním a mluveného projevu s důrazem na interkulturní kompetenci.
- Osnova
- 1. Gäste an der Rezeption empfangen und registrieren
2. Service im Café, im Restaurant und auf dem Zimmer
3. Gästen und Ineressenten Informationen geben
4. Hotels beschreiben und vermitteln
5. Informationen über Hoteldienstleistungen
6. Telefonservice im Hotel
7. Reklamationen
8. Rundfahrten, Reisen
9. Kulturelle Angebote vermitteln
10. Leihwagen und andere Dienstleistungen
11. Speisen im Hotel
12. Abrechnung
13. Verabschiedung von Gästen
1. Gäste an der Rezeption empfangen und registrieren
Gespräche zwischen den Gästen und dem Rezeptionisten, Zimmer bestellen, Anmeldeformular ausfüllen
2. Service im Café, im Restaurant und auf dem Zimmer
Speisekarte und Getränkekarte lesen, beim Ober bestellen
3. Gästen und Ineressenten Informationen geben
Informationen über die Stadt, Wettervorhersage, ärztliche Hilfe, Einkaufsmöglichkeiten, kulturelle Veranstaltungen an der Rezeption einholen
4. Hotels beschreiben und vermitteln
Kategorie eines Hotels, Austattung, Dienstleistungen, Umgebug und Unterhaltungsmöglichkeiten
5. Informationen über Hoteldienstleistungen
Was kann ein Hotel anbieten? Beispiele: Kinderbetreuung, Swimmingpool, Fitnesss Center, Unterhaltung, ?
6. Telefonservice im Hotel
Die Rolle des Telefons im Hotelleben, Zimmerreservierung, das Telefon als schnellstes Kommunikationsmittel zwischen dem Gast und dem Hotel
7. Reklamationen
Reklamationsgründe, Beschwerden richtig formulieren
8. Rundfahrten, Reisen
Stadtrundfahrten, Ausflüge, Sehenswürdigkeiten besichtigen, Umgebung kennen lernen
9. Kulturelle Angebote vermitteln
sich Informationen über kulturelle Veranstaltungen einholen, zwischen den Angeboten auswählen
10. Leihwagen und andere Dienstleistungen
einen Rundgang/eine Runfahrt beschreiben
11. Speisen im Hotel
Möglichkeiten der Verköstigung im Hotel, Speisenangebote im Hotel
12. Abrechnung
Die Hotelrechnungrechnung ausstellen und begleichen
13. Verabschiedung von Gästen
Höflichkeitsformeln bei der Verabschiedung, Hoffnung auf ein baldiges Wiedersehen
- 1. Gäste an der Rezeption empfangen und registrieren
- Literatura
- Výukové metody
- Seminární výuka
- Metody hodnocení
- Zápočet
- Vyučovací jazyk
- Němčina
- Informace učitele
- Předmět je ukončen zápočtem, který posluchači získají na základě průběžného písemného či
ústního testování a po závěrečném kreditním testu. V průběhu semestru mají posluchači možnost získat až 100 bodů jako maximum, přičemž k získání zápočtu musí obdržet alespoň
60 bodů. Studenti, kteří danou část jazyka opakují, nemají povinnou 60% docházku.
Předmět může být zapsán nezávisle na jiných předmětech
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/leto2015/KCJKPN15