PEMBPMEM Mediální marketing

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
léto 2020
Rozsah
1/2/0. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D. (přednášející)
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (přednášející)
doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D. (cvičící)
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (cvičící)
Garance
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Předpoklady
FAKULTA(OPF) && TYP_STUDIA(B) && FORMA(P) && ( PEMBPEMA E-marketing )
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Osnova
  • 1. Produktová fotografie
  • 2. Tvorba příspěvků na sociální média
  • 3. Tvorba videa do offline prostředí
  • 4. Tvorba videa do online prostředí
  • 5. Tvorba reklamy do tištěných médií
  • 6. Návrh netradiční formy marketingové komunikace
Literatura
    povinná literatura
  • ŠULA, T., 2017. Ambientní média v reklamě: význam designu při tvorbě ambientních médií. Zlín: Univerzita Tomáše Bati. ISBN 978-80-7454-682-2.
  • JANOUCH, V. Internetový marketing: Přilákejte zákazníky a maximalizujte zisk. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7. info
    doporučená literatura
  • KIM, C. M., 2016. Social Media Campaigns: Strategies for Public Relations and Marketing. New York: Routledge. ISBN 9781138948600.
  • BARKER, C., 2015. Nejlepší triky pro Photoshop: vhodné pro Photoshop CC, CS6 i CS5. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4148-9.
Metody hodnocení
Povinná aktivní účast na seminářích minimálně 50% (aktivita během semestru 20% hodnocení), zpracování seminární práce jako kolekce praktických úkolů z celého semestru (20% hodnocení), písemná zkouška (60% hodnocení).
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2021, léto 2022, léto 2023, léto 2024.