OPF:PEMBPTAP2 Team Academy® principy II - Course Information
PEMBPTAP2 Team Academy® principy II
School of Business Administration in KarvinaSummer 2023
- Extent and Intensity
- 0/3/0. 5 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- doc. Mgr. Tomáš Gongol, Ph.D. (seminar tutor)
Ing. Jana Šimáková, Ph.D. (seminar tutor)
Ing. Dalibor Šimek, Ph.D. (seminar tutor) - Guaranteed by
- doc. Mgr. Tomáš Gongol, Ph.D.
Department of Business Economics and Management – School of Business Administration in Karvina
Contact Person: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - Timetable of Seminar Groups
- PEMBPTAP2/01: Mon 13:05–16:20 D036, T. Gongol, J. Šimáková, D. Šimek
PEMBPTAP2/02: Thu 8:55–12:10 D036, T. Gongol, J. Šimáková, D. Šimek - Prerequisites (in Czech)
- FAKULTA(OPF) && TYP_STUDIA(B) && FORMA(P)
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
The capacity limit for the course is 25 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 16/25, only registered: 0/25 - fields of study / plans the course is directly associated with
- Innovative Entrepreneurship (programme OPF, B_IP)
- Syllabus (in Czech)
- 1. Procesy Rocket Modelu – pro-zákaznické procesy
Proces potenciálních zákazníků, marketingový proces, proces vztahů se zákazníky. Marketingový trychtýř – STDC/AIDA. Networking a získávání kontaktů. - 3. Model aplikování teorie do praxe
Tvorba projektových rozpočtů a harmonogramů. Projektová mise a vize. Projektové praktiky – řídící skupina, organizace projektů, projektové schůzky, grafy závislosti, pravidla kooperace, projektová komunikace. - 4. Kompetenční rámec TA®
Dovednosti a postoje týmového studenta – řízení znalostí a práce s IT, týmové učení se, postoj k vlastnímu vzdělávání, kreativní myšlení, orientace v mezinárodním prostředí, efektivní komunikace, iniciativní přístup. - 4. Balanc osobního a profesního života
Štěstí v práci. Vnitřní a vnější motivace. Maslowova pyramida lidských potřeb. Pozitivní psychologie. TA kmenová kultura. Meditace a uvědomování si vlastních vzorů myšlení. - 5. Osobnostní testy a sebepoznání
Využití osobnostních testů pro osobní rozvoj. Predictive index a optimalizace talentů. Belbínův test týmových rolí. MBTI test pro určení osobnostních typů. Základy koučování a využití koučovacích technik pro sebepoznání. Objevení svého „proč“. - 6. Osobní rozvoj
Kreativní a emoční pnutí, strukturální konflikt a závazek k pravdě, vytvoření a vyjasnění osobní vize, koncept IKIGAI, disciplína time management, prioritizace, přebírání zodpovědnosti a sebeřízení. - 7. Mentální modely
Leaps of abstraction – překonání rozdílu v tom co říkáme a co děláme. Podporovaná teorie a teorie v praxi – co reálně využíváme z toho co se naučíme. Princip proaktivity a začínat s myšlenkou na konec. Změna paradigmat. Prorůstové nastavení mysli. Radikální otevřenost – projevování osobního zájmu a přímé konfrontace. Empatické naslouchání.
- 1. Procesy Rocket Modelu – pro-zákaznické procesy
- Literature
- required literature
- SENGE, P. M., 2016. Pátá disciplína: teorie a praxe učící se organizace. 3. kapitola. 1. vyd. Praha: Management Press. Knihovna světového managementu. ISBN 978-80-7261-428-8.
- COVEY, S. R., 2007. 7 návyků vysoce efektivní lidí. Praha: Management Press. ISBN 978-80-7261-156-0.
- HALLIGAN, B. a D., SHAH, 2014. Inbound marketing: attract, engase, and delight customers online. 2nd ed. Hoboken: Wiley. ISBN 978-1-118-89665-5.
- SINEK, S., 2013. Začněte s proč: jak vůdčí osobnosti inspirují k činům. Brno: Jan Melvil. Žádná velká věda. ISBN 978-80-87270-55-4.
- QUINN, F., 1990. Crowning the Costumer: How to Become Customer-driven. Dublin: O'Brien Press. ISBN 978-0862782436.
- SCOTT, K. M., 2018. Radikální otevřenost: jak být silným lídrem a přitom neztrácet lidskost. Brno: Jan Melvil Publishing. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-048-4.
- HOLMES, Ch. a M., GERBER, 2008. The Ultimate Sales Machine: Turbocharge Your Business with Relentless Focus on 12 Key Strategies. Londýn: Portfolio. ISBN 9781591842156.
- recommended literature
- GODIN, S., 2020. Tohle je marketing!: zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě. Praha: Grada. ISBN 978-80-271-2567-8.
- LUDWIG, P., 2013. Konec prokrastinace: [jak přestat odkládat a začít žít naplno]. Brno: Jan Melvil. Briquet. ISBN 978-80-87270-51-6.
- GLADWELL, M., 2015. Bod zlomu: o malých příčinách s velkými následky. 4. vyd. Brno: BizBooks. ISBN 978-80-265-0404-7.
- BSTAN-'DZIN-RGYA-MTSHO XIV a H. C., CUTLER, 2009. Cesta ke štěstí ve strastiplném světě. Praha: Beta. ISBN 978-80-7306-437-2.
- Teaching methods (in Czech)
- forma výuky: cvičení
požadavky na studenta: semestrální práce (zpracování odborného konspektu na vybranou povinnou nebo doporučenou literaturu), zpracování podnikatelského portfolia (nejčastěji obsahující zprávu z podnikatelské praxe v týmové společnosti, projektovou dokumentaci nebo případové studie) - Assessment methods (in Czech)
- hodnotící metody: semestrální práce (20 % hodnocení), zpracování podnikatelského portfolia (20 % hodnocení), ústní obhajoba podnikatelského portfolia (60 % hodnocení).
- Language of instruction
- Czech
- Enrolment Statistics (Summer 2023, recent)
- Permalink: https://is.slu.cz/course/opf/summer2023/PEMBPTAP2