OPF:PEMBPTAP2 Team Academy® principy II - Informace o předmětu
PEMBPTAP2 Team Academy® principy II
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinéléto 2024
- Rozsah
- 0/3/0. 5 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. Mgr. Tomáš Gongol, Ph.D. (cvičící)
Ing. Dalibor Šimek, Ph.D. (cvičící)
Ing. Tereza Pražáková (cvičící) - Garance
- doc. Mgr. Tomáš Gongol, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- PEMBPTAP2/01: Po 8:55–12:10 D003, T. Gongol, T. Pražáková, D. Šimek
PEMBPTAP2/02: Čt 13:05–16:20 D003, T. Gongol, T. Pražáková, D. Šimek - Předpoklady
- FAKULTA(OPF) && TYP_STUDIA(B) && FORMA(P)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 35 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 32/35, pouze zareg.: 0/35 - Mateřské obory/plány
- Inovativní podnikání (program OPF, B_IP)
- Osnova
- 1. Procesy Rocket Modelu – pro-zákaznické procesy
Proces potenciálních zákazníků, marketingový proces, proces vztahů se zákazníky. Marketingový trychtýř – STDC/AIDA. Networking a získávání kontaktů. - 3. Model aplikování teorie do praxe
Tvorba projektových rozpočtů a harmonogramů. Projektová mise a vize. Projektové praktiky – řídící skupina, organizace projektů, projektové schůzky, grafy závislosti, pravidla kooperace, projektová komunikace. - 4. Kompetenční rámec TA®
Dovednosti a postoje týmového studenta – řízení znalostí a práce s IT, týmové učení se, postoj k vlastnímu vzdělávání, kreativní myšlení, orientace v mezinárodním prostředí, efektivní komunikace, iniciativní přístup. - 4. Balanc osobního a profesního života
Štěstí v práci. Vnitřní a vnější motivace. Maslowova pyramida lidských potřeb. Pozitivní psychologie. TA kmenová kultura. Meditace a uvědomování si vlastních vzorů myšlení. - 5. Osobnostní testy a sebepoznání
Využití osobnostních testů pro osobní rozvoj. Predictive index a optimalizace talentů. Belbínův test týmových rolí. MBTI test pro určení osobnostních typů. Základy koučování a využití koučovacích technik pro sebepoznání. Objevení svého „proč“. - 6. Osobní rozvoj
Kreativní a emoční pnutí, strukturální konflikt a závazek k pravdě, vytvoření a vyjasnění osobní vize, koncept IKIGAI, disciplína time management, prioritizace, přebírání zodpovědnosti a sebeřízení. - 7. Mentální modely
Leaps of abstraction – překonání rozdílu v tom co říkáme a co děláme. Podporovaná teorie a teorie v praxi – co reálně využíváme z toho co se naučíme. Princip proaktivity a začínat s myšlenkou na konec. Změna paradigmat. Prorůstové nastavení mysli. Radikální otevřenost – projevování osobního zájmu a přímé konfrontace. Empatické naslouchání.
- 1. Procesy Rocket Modelu – pro-zákaznické procesy
- Literatura
- povinná literatura
- SENGE, P. M., 2016. Pátá disciplína: teorie a praxe učící se organizace. 3. kapitola. 1. vyd. Praha: Management Press. Knihovna světového managementu. ISBN 978-80-7261-428-8.
- COVEY, S. R., 2007. 7 návyků vysoce efektivní lidí. Praha: Management Press. ISBN 978-80-7261-156-0.
- HALLIGAN, B. a D., SHAH, 2014. Inbound marketing: attract, engase, and delight customers online. 2nd ed. Hoboken: Wiley. ISBN 978-1-118-89665-5.
- SINEK, S., 2013. Začněte s proč: jak vůdčí osobnosti inspirují k činům. Brno: Jan Melvil. Žádná velká věda. ISBN 978-80-87270-55-4.
- QUINN, F., 1990. Crowning the Costumer: How to Become Customer-driven. Dublin: O'Brien Press. ISBN 978-0862782436.
- SCOTT, K. M., 2018. Radikální otevřenost: jak být silným lídrem a přitom neztrácet lidskost. Brno: Jan Melvil Publishing. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-048-4.
- HOLMES, Ch. a M., GERBER, 2008. The Ultimate Sales Machine: Turbocharge Your Business with Relentless Focus on 12 Key Strategies. Londýn: Portfolio. ISBN 9781591842156.
- doporučená literatura
- GODIN, S., 2020. Tohle je marketing!: zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě. Praha: Grada. ISBN 978-80-271-2567-8.
- LUDWIG, P., 2013. Konec prokrastinace: [jak přestat odkládat a začít žít naplno]. Brno: Jan Melvil. Briquet. ISBN 978-80-87270-51-6.
- GLADWELL, M., 2015. Bod zlomu: o malých příčinách s velkými následky. 4. vyd. Brno: BizBooks. ISBN 978-80-265-0404-7.
- BSTAN-'DZIN-RGYA-MTSHO XIV a H. C., CUTLER, 2009. Cesta ke štěstí ve strastiplném světě. Praha: Beta. ISBN 978-80-7306-437-2.
- Výukové metody
- forma výuky: cvičení
požadavky na studenta: semestrální práce (zpracování odborného konspektu na vybranou povinnou nebo doporučenou literaturu), zpracování podnikatelského portfolia (nejčastěji obsahující zprávu z podnikatelské praxe v týmové společnosti, projektovou dokumentaci nebo případové studie) - Metody hodnocení
- hodnotící metody: semestrální práce (20 % hodnocení), zpracování podnikatelského portfolia (20 % hodnocení), ústní obhajoba podnikatelského portfolia (60 % hodnocení).
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/leto2024/PEMBPTAP2