OPF:MAR066S Propagace v cestovním ruchu - Informace o předmětu
MAR066S Propagace v cestovním ruchu
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinézima 2006
- Rozsah
- 2/0/0. 5 kr. Ukončení: z.
- Garance
- Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Cíl předmětu: Posluchači se seznámí jednak s propagací v cestovním ruchu, ale také se vším co úspěšné propagaci předchází (stanovení cílů propagace, stanovení rozpočtu propagace, rozhodování o propagační zprávě, rozhodování o použití média propagace, hodnocení účinnosti propagace, přímý marketing, distribuční cesty v cestovním ruchu, proces komunikace v cestovním ruchu) a co je a co není dovoleno v reklamě.
- Osnova
- Struktura výkladu:
1. Marketing cestovního ruchu
2. Propagační mix marketingu cestovního ruchu
3. Propagační zpráva
4. Rozhodování o použití média propagace
5. Hodnocení účinnosti propagace
6. Přímý marketing
7. Distribuční cesty v cestovním ruchu
8. Proces komunikace v cestovním ruchu
9. Využití informačních technologií v propagaci cestovního ruchu..
Obsah předmětu:
1. Marketing cestovního ruchu.
Specifika služeb cestovního ruchu, marketingový systém, 8 P marketingu cestovního ruchu.
2. Propagační mix marketingu cestovního ruchu.
Promotion. Reklama. Public Relations. Osobní prodej.
3. Propagační zpráva
Plánování propagace, stanovení cílů, strategie a rozpočtu propagace
4. Rozhodování o použití média propagace
Dosah, frekvence a účinnost propagace. Druh média propagace. Nosiči zprávy propagace. Načasování média propagace.
5. Hodnocení účinnosti propagace
Výzkum účinnosti propagace na prodej. Techniky výzkumu propagace.
6. Přímý marketing
Využití databáze cestovního ruchu. Prodejní propagace v cestovním ruchu.
7. Distribuční cesty v cestovním ruchu
Řízení distribučních cest v cestovním ruchu. Distribuční spolupráce, konflikt a konkurence v cestovním ruchu.
8. Proces komunikace v cestovním ruchu
Výběr komunikačních kanálů. Komunikační mix.
9. Využití informačních technologií v propagaci cestovního ruchu..
Využití Internetu a TV - Shopu. Státní podpora propagace cestovního ruchu.
Využití elektronických médií:
V rámci výuky předmětu a k jeho prezentaci jsou využívána tato elektronická média: video a dataprojektor.
- Struktura výkladu:
- Informace učitele
- Požadavky na absolvování předmětu:
Vypracování projektu nebo eseje dle zadání vyučujícího v rozsahu cca 10 hodin práce studenta. Téma bude zadáno do 3. týdne po zahájení výuky. Odevzdání projektu do konce zápočtového týdne. Podmínkou připuštění ke zkoušce je odevzdání projektu, jeho hodnocení je součástí celkového hodnoceni studenta z daného předmětu. Předmět je ukončen ústní zkouškou.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (zima 2006, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/zima2006/MAR066S