KCJ454 Jazyk 2 (španělština) 4.část

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
zima 2007
Rozsah
0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Hamza Messari, Ph.D. (cvičící)
Garance
Mgr. Hamza Messari, Ph.D.
Katedra cestovního ruchu a volnočasových aktivit – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem předmětu je osvojení si základních znalostí obchodní španělštiny, obohacení slovní zásoby, upevnění získaných gramatických znalostí a zároveň jejich rozšíření. Důraz je kladen na poslech autentického textu a nácvik obchodní korespondence.
Osnova
  • Struktura výkladu:
    1. La empresa
    2. El comercio
    3. La banca
    4. Marketing: la publicidad
    Obsah předmětu:
    1. La empresa
    Tipos de empresa. Cargos directivos. Cartas comerciales.
    Ser / estar. Imperativo. Expresar finalidad.
    2. El comercio
    Operaciones de venta. El transporte. Cartas de pedido. Facturas.
    Hay / estar. Expresar el pasado.
    3. La banca
    Operaciones bancarias. Productos bancarios. Tipos de cheques.
    El futuro. Las condicionales reales. Expresar, matizando, la cualidad y la cantidad.
    4. Marketing: la publicidad
    Campanas publicitarias. Anuncios publicitarios.
    El estilo indirecto. Expresar una opinión.

    Studenti pracují se španělskými internetovými stránkami při vyhledávání textů do výuky. K dispozici jim jsou stránky katedry cizích jazyků www.opf.slu.cz/kcj, na kterých se nacházejí podrobnější informace k danému předmětu a úkoly pro práci s internetem. Mají možnost využít slovníky na internetu např. www.seznam.cz, nebo www.translator.cz.
Literatura
    povinná literatura
  • FAJARDO, M., GONZÁLEZ, S. Marca Registrada. Espa?ol para los negocios. Madrid: Sintonía Dos, 1997. info
    doporučená literatura
  • AGUIRRE, B. El espanol por profesiones. Comercio exterior. Madrid: SGEL, 1996. ISBN 84-7143-579-9. info
  • GÓMEZ DE ENTERRÍA, J. Correspondencia Comercial en Espanol. Madrid: SGEL, 1995. info
  • AGUIRRE, B. El espanol por profesiones. Servicios turísticos. Madrid: SGEL, 1994. ISBN 84-7143-481-4. info
  • DE PRADA, M. Hablando de Negocios. Madrid: EDELSA, 1993. info
Informace učitele
Během semestru se píší dva průběžné testy na dvacet bodů, závěrečný zápočtový test na šedesát bodů. Pro získání zápočtu je nutno získat 60 % všech bodů. Během semestru studenti odevzdají zadané ukázky z obchodní korespondence.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 1990, zima 1991, zima 1992, zima 1993, zima 1994, zima 1995, zima 1996, zima 1997, zima 1998, zima 1999, zima 2000, zima 2001, zima 2002, zima 2003, zima 2004, zima 2005, zima 2006.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/zima2007/KCJ454