OPF:KCJE101S Němčina - 1.část - Informace o předmětu
KCJE101S Němčina - 1.část
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinézima 2007
- Rozsah
- Přednáška 3 HOD/SEM. 2 kr. Ukončení: z.
- Garance
- Mgr. Irena Orszulik, Ph.D.
Katedra cestovního ruchu a volnočasových aktivit – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Ekonomika podnikání v obchodě a službách (program OPF, B_EKOMAN)
- Marketing a management (program OPF, B_EKOMAN)
- Cíle předmětu
- Úroveň - B 1.1 středně pokročilí Cílem výuky v 1. ročníku je docílit u studentů B1 úrovně. Dovednosti komunikace v německém jazyce jsou orientovány na běžné situace spojené s jejich profesním uplatněním, jakož i schopnosti orientovat se jazykově v širokém spektru problémů denní reality, seznámit studenty s reáliemi německy mluvících zemí. Jsou rozvíjeny komplexně všechny čtyři typy dovedností - mluvení, čtení, poslech a písemný projev. Důraz je kladen především na aktivní mluvený projev, na jazykovou pohotovost a schopnost plynule se vyjadřovat v německém jazykovém prostředí tak, aby studující byl kvalitně připraven k zahraničním stážím. Systematicky vede k získání mezinárodního certifikátu ZDaF a k přípravě na další mezinárodní zkoušky profesně zaměřené jako ZDfB.
- Osnova
- Struktura výkladu:
1. Geschäftliche Kontaktaufnahme
2. Anforderung, Bewerbung, Anstellung
3. Produktpräsentationen
4. Auftragsabwicklung
Obsah předmětu:
1. Geschäftliche Kontaktaufnahme
Ústní a písemné navazování kontaktů. Popis plánu cesty a orientačních map. V bance. Kontakt a schůzka na veletrhu. Potvrzování termínů.
2. Anforderung, Bewerbung, Anstellung
Profesní kvalifikace a požadavky, postavení v zaměstnání. Žádost uchazeče o zaměstnání a její náležitosti, úvodní interwiew, pohovor. Pracovní poměr a pracovní podmínky. Osobnostní charakteristiky, činnosti a požadavky. Sklony a profesní způsobilosti.
3. Produktpräsentationen
Prezentace a vlastnosti výrobků. Služby: cestování a plánování cesty. Dopravní prostředky, některé možnosti využívání strojů. Udržování kontaktů a vyjádření poděkování.
4. Auftragsabwicklung
Realizace zakázky. Návštěva zákazníka. Organizace odbytu a evidence zákazníků. Uvítání a rozloučení se, činnosti během návštěvy zákazníka. Zpracování a realizace zakázky.
- Struktura výkladu:
- Literatura
- povinná literatura
- BECKER, N., BRAUNERT, J., EISFELD, H. Dialog Beruf 2. München: Max Hueber Verlag, 1997. ISBN 3-19-001591-0. info
- Informace učitele
- Podmínkou získání zápočtu nebo připuštění ke zkoušce je povinná účast na seminářích v rozsahu 70% a další požadavky - předmět je ukončen zápočtem, který posluchači získají na základě průběžného písemného či ústního testování a po závěrečném kreditním testu. V průběhu semestru mají posluchači možnost získat až 100 bodů jako maximum, přičemž k získání zápočtu musí obdržet alespoň 60 bodů. Dále studenti podle individuálních pokynů vyučujícího vystoupí s ústním referátem ke zvolenému tématu, příp. jej odevzdají v písemné formě do konce výuky v semestru.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/zima2007/KCJE101S