OPF:KCJK101S German - Part 1 - Course Information
KCJK101S German - Part 1
School of Business Administration in KarvinaWinter 2007
- Extent and Intensity
- 0/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Guaranteed by
- Mgr. Irena Orszulik, Ph.D.
Department of Tourism and Leisure Activities – School of Business Administration in Karvina - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- European Integration (programme OPF, B_HOSPOL)
- Finance (programme OPF, B_HOSPOL)
- Marketing and Management (programme OPF, B_EKOMAN)
- Public Economy and Administration (programme OPF, B_HOSPOL)
- Course objectives (in Czech)
- Úroveň - B 1.1 středně pokročilí Cílem výuky v 1. ročníku je docílit u studentů B1 úrovně. Dovednosti komunikace v německém jazyce jsou orientovány na běžné situace spojené s jejich profesním uplatněním, jakož i schopnosti orientovat se jazykově v širokém spektru problémů denní reality, seznámit studenty s reáliemi německy mluvících zemí. Jsou rozvíjeny komplexně všechny čtyři typy dovedností - mluvení, čtení, poslech a písemný projev. Důraz je kladen především na aktivní mluvený projev, na jazykovou pohotovost a schopnost plynule se vyjadřovat v německém jazykovém prostředí tak, aby studující byl kvalitně připraven k zahraničním stážím. Systematicky vede k získání mezinárodního certifikátu ZDaF a k přípravě na další mezinárodní zkoušky profesně zaměřené jako ZDfB.
- Syllabus (in Czech)
- Struktura výkladu:
1. Geschäftliche Kontaktaufnahme
2. Anforderung, Bewerbung, Anstellung
3. Produktpräsentationen
4. Auftragsabwicklung
Obsah předmětu:
1. Geschäftliche Kontaktaufnahme
Ústní a písemné navazování kontaktů. Popis plánu cesty a orientačních map. V bance. Kontakt a schůzka na veletrhu. Potvrzování termínů.
2. Anforderung, Bewerbung, Anstellung
Profesní kvalifikace a požadavky, postavení v zaměstnání. Žádost uchazeče o zaměstnání a její náležitosti, úvodní interwiew, pohovor. Pracovní poměr a pracovní podmínky. Osobnostní charakteristiky, činnosti a požadavky. Sklony a profesní způsobilosti.
3. Produktpräsentationen
Prezentace a vlastnosti výrobků. Služby: cestování a plánování cesty. Dopravní prostředky, některé možnosti využívání strojů. Udržování kontaktů a vyjádření poděkování.
4. Auftragsabwicklung
Realizace zakázky. Návštěva zákazníka. Organizace odbytu a evidence zákazníků. Uvítání a rozloučení se, činnosti během návštěvy zákazníka. Zpracování a realizace zakázky.
- Struktura výkladu:
- Literature
- required literature
- BECKER, N., BRAUNERT, J., EISFELD, H. Dialog Beruf 2. München: Max Hueber Verlag, 1997. ISBN 3-19-001591-0. info
- recommended literature
- BÜRGER, J. a kol. Česko-německý a německo český hospodářský slovník. Plzeň: Fraus, 1998. ISBN 80-85784-29-7. info
- Language of instruction
- German
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: Seminář 8 HOD/SEM.
- Enrolment Statistics (Winter 2007, recent)
- Permalink: https://is.slu.cz/course/opf/winter2007/KCJK101S