OPF:MARCKOR Marketing Correspondence - Course Information
MARCKOR Marketing Correspondence
School of Business Administration in KarvinaWinter 2008
- Extent and Intensity
- 0/0. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Ing. Miroslava Heczková, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- Ing. Miroslava Heczková, Ph.D.
Department of Business Economics and Management – School of Business Administration in Karvina - Prerequisites (in Czech)
- MARCMAR Marketing
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- CZV Bc Marketing a management (programme OPF, B_EKOMAN)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu Marketingová korespondence je poskytnout studentům kvalitní teoretické znalosti o významu písemného projevu při zabezpečování marketingových cílů firmy a také praktické dovednosti účelné a správné tvorby písemností využívaných v každodenních podnikatelských činnostech při naplňování marketingové koncepce, jako jsou výzkum trhu, navazování kontaktů se zákazníky, plánování výroby a získávání dodavatelů, inzerce, propagace, prodej a servis, financování a personální obsazování pracovních míst. Rozvoj a využívání moderních komunikačních technologií, Internetu a e-mailové pošty pak zároveň znamená, že každý pracovník komunikuje se svým partnerem přímo a znalost správné tvorby zprávy či sdělení se pak pro něj stává naprostou nezbytností.
- Syllabus (in Czech)
- 1. Písemný projev v marketingové komunikaci
2. Základy normalizované úpravy písemností
3. Struktura obchodního dopisu
4. Písemnosti při obchodování
5. Jak psát nabídkové dopisy
6. Řešení problémů ve vztazích se zákazníky
7. Tvorba reklamních textů - 1. část
8. Tvorba reklamních textů - 2. část
9. Písemnosti při marketingové organizaci a řízení firmy
10. Korespondence na pracovním trhu
11. Osobní dopisy
12. Písemnosti právního charakteru
13. Marketingová korespondence na Internetu
- 1. Písemný projev v marketingové komunikaci
- Literature
- required literature
- FLEISCHMANNOVÁ, E., KULDOVÁ, O. Obchodní korespondence. Fortuna, 2005. ISBN 80-7168-718-9. info
- BIRD, D. Jak psát obchodní dopisy s nabídkou. Computer Press, 2004. ISBN 80-251-0373-0. info
- NASH, E. Direct marketing. Praha: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-838-4. info
- KŘÍŽEK, Z., CRHA, Ivan. Jak psát reklamní text. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0556-7. info
- Český normalizační institut. ČSN 01 6910 Úprava písemností psaných strojem nebo zpracovaných textovými editory. český normalizační institut, 2002. info
- MAITLAND, I. Jak psát obchodní korespondenci. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-324-2. info
- STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na Internetu. Praha : Grada, 2000. ISBN 80-7169-957-8. info
- KULDOVÁ, O. Normalizovaná úprava písemností - komentovaná norma s ukázkami. Fortuna, 1999. ISBN 80-7168-656-5. info
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: Přednáška 6 HOD/SEM.
- Enrolment Statistics (Winter 2008, recent)
- Permalink: https://is.slu.cz/course/opf/winter2008/MARCKOR