MARDPSMR Strategické marketingové řízení

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
zima 2015
Rozsah
0/0. 15 kr. Ukončení: dzk.
Garance
doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Předpoklady
K absolvování předmětu nejsou vyžadovány žádné podmínky a předmět může být zapsán nezávisle na jiných předmětech.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Rozšířit znalosti v oblasti využívání marketingových metod a postupů v řízení firem. Dále rozvinout schopnosti samostatně vypracovávat tržní analýzy a na jejich základě vytvářet marketingové strategie.
Osnova
  • 1. Metodologie strategického marketingu.
    2. Marketingová situační analýza a predikce vývoje prostředí.
    3. Strategické marketingové cíle a marketingové strategie.
    4. Tvorba marketingových podpůrných programů.
    5. Strategický marketingový proces - realizační etapa.
    6. Strategický význam transformací v podnikové sféře.
    7. Strategický marketing a vývojové trendy.
    8. Logistika v marketingu.
    9. Teoretické a praktické aspekty logistických strategií.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2012, léto 2013, zima 2013, léto 2014, léto 2016.