OPF:PEMNKIMA Intercultural Marketing - Informace o předmětu
PEMNKIMA Intercultural Marketing
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinézima 2015
- Rozsah
- Přednáška 12 HOD/SEM. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (přednášející)
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Cílem tohoto předmětu je poskytnout ucelený výklad, který by měl umožnit studentům dobrou orientaci v poměrně složité oblasti mezinárodního marketingu ve všech jeho podobách (interkulturní a globální). Studenti budou schopni analyzovat marketingové prostředí na mezinárodních trzích a vytvořit na jeho základě strategie pro firmy. Zvláštní důraz je kladen na kulturu a její ovlivnění spotřebního chování na zahraničních trzích.
- Osnova
- 1. Mezinárodní marketing a jeho různé formy.
2. Kultura a kulturní modely.
3. Mezinárodní marketingové prostředí.
4. Spotřebitelské chování.
5. Marketingový výzkum.
6. Mezinárodní strategický marketing.
7. Nadnárodní společnosti a formy vstupu na trh.
8. Produkt v interkulturním marketingu.
9. Cena v interkulturním marketingu.
10. Distribuce v interkulturním marketingu.
11. Marketingová komunikace v interkulturním marketingu.
12. Řízení vztahů se zákazníky.
13. Možnosti aplikace interkulturního marketingu.
- 1. Mezinárodní marketing a jeho různé formy.
- Literatura
- povinná literatura
- CATEORA, P. R., GILLY, M. C. a J. L. GRAHAM. International Marketing. Boston, 2009. ISBN 978-0-07-128838-5. info
- USUNIER, J. C. and J. A. LEE. Marketing across cultures. Harlow: Prentice Hall, 2005. ISBN 0273685295. info
- doporučená literatura
- KOTLER, P. and K. L. KELLER. Marketing Management. Harlow: Pearson Education Limited, 2012. ISBN 978-0-13-210292-6. info
- HOFSTEDE, G., HOFSTEDE, G. J. and M. MINKOV. Cultures and organizations: software of the mind: intercultural cooperation. McGraw-Hill, 2010. ISBN 978-0-07-177015-6. info
- JOBBER, D. Marketing, Principles and Practice. McGraw-Hill Education, 2010. ISBN 978-0-07-712330-7. info
- MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-244-2986-2. info
- Výukové metody
- Individuální konzultace
Demonstrace dovedností
Samostudium studentů - Metody hodnocení
- Známkou
Písemná zkouška - Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- Zpracování seminární práce o aplikaci interkulturního marketingu na konkrétní firmu. Kontrola seminární práce před zkouškou vyučujícím.
Písemná zkouška pro ověření znalostí z celého rozsahu předmětu.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (zima 2015, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/zima2015/PEMNKIMA