OPF:XPEM2912 Marketing - Informace o předmětu
XPEM2912 Marketing
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinézima 2018
- Rozsah
- 0/0. 4 kr.
- Garance
- doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné - Předpoklady
- K absolvování předmětu nejsou vyžadovány žádné podmínky a předmět může být zapsán nezávisle na jiných předmětech.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je zprostředkovat studentům aktuální poznatky o podstatě a fungování současného marketingu. V první části jsou vysvětleny základní pojmy a principy marketingu a marketingového strategického plánování. Další část je věnována analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací a charakteristice spotřebního trhu a B2B trhů, jejich chování a rozhodovacím procesům, které na těchto trzích probíhají. Nosná část předmětu je zaměřena na charakteristiku jednotlivých nástrojů marketingového mixu - produktu, ceny, dostupnosti a nástrojů marketingové komunikace. Závěrečná kapitola přibližuje problematiku marketingu služeb a využívání marketingu v malých a středních firmách.
- Osnova
- 1. Podstata, pojetí a význam marketingu
2. Příprava marketingových strategií a plánů
3. Marketingové prostředí
4. Zabezpečování marketingových informací
5. Analýza spotřebních trhů
6. Analýza B2B trhů a konkurence
7. Segmentace trhu, Targeting a Positioning
8. Produkt a produktová politika
9. Dostupnost produktu a marketingová logistika
10. Cena a cenová politika
11. Marketingová komunikace
12. Marketingové aplikace
- 1. Podstata, pojetí a význam marketingu
- Informace učitele
- https://elearning.opf.slu.cz/course/view.php?id=888
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/zima2018/XPEM2912