OPF:PEMBPTAP1 Team Academy® principy I - Informace o předmětu
PEMBPTAP1 Team Academy® principy I
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinézima 2022
- Rozsah
- 0/3/0. 5 kr. Doporučované ukončení: z. Jiná možná ukončení: zk.
- Vyučující
- doc. Mgr. Tomáš Gongol, Ph.D. (cvičící)
Ing. Jana Šimáková, Ph.D. (cvičící)
Ing. Dalibor Šimek, Ph.D. (cvičící) - Garance
- doc. Mgr. Tomáš Gongol, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- PEMBPTAP1/01: Po 13:05–16:20 D036, T. Gongol, J. Šimáková, D. Šimek
PEMBPTAP1/02: Čt 8:55–12:10 D036, T. Gongol, J. Šimáková, D. Šimek - Předpoklady
- FAKULTA(OPF) && TYP_STUDIA(B) && FORMA(P)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 40 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 16/40, pouze zareg.: 0/40 - Mateřské obory/plány
- Inovativní podnikání (program OPF, B_IP)
- Osnova
- 1. Základy TA® Rocket Modelu
Úloha týmových koučů, členů týmů. Aplikace Rocket modelu. Tacitní a explicitní znalost. Základy týmového dialogu. Přetváření teorií do praktických experimentů. Koncept TA® Birth givings. - 2. Procesy učení se v rámci Rocket Modelu
Proces individuálního učení se, proces týmového učení se, proces firemního učení se. Koncept učení se děláním/“learning by doing“, princip stavu flow při práci a psychologie optimální zkušenosti. Hluboká práce. Strategický přístup k učení. Tvorba kontraktu o učení. - 3. Hodnotící standardy Rocket Modelu
Hodnocení a evaluace v procesech Rocket Modelu, balanced scorecard, 360° stupňová evaluace, hodnotící standardy, standardy „Quality 47“. Hodnocení kompetenčního rámce. - 4. Základy modelu aplikování teorie do praxe TA®
Předprojektová příprava – projektový plán, pre-motorola report. Implementace projektů – projektová praxe, kros-fertilizace. Vyhodnocení projektů – motorola report, tvorba reflexivního deníku, zprávy. Tvorba podnikatelského portfolia. Konspekty, rešerše a eseje. - 5. Základy kompetenčního rámce TA®
Definice kompetencí, 21 klíčových TA® kompetencí. Kompetence týmového studenta, týmového lídra, týmového podnikatele. Aktivní a pravidelná práce s dovednostním profilem. - 6. Principy a zakládání týmových společností
Podnikavost a podnikání, smysl týmových společností ve výukovém procesu, TA® proces zakládání týmových společností, výběr ideální právní subjektivity. - 7. Východiska učící se organizace
Učící se omezení. Adaptibilita a práce se změnou. Kontinuální učení jako konkurenční výhoda. Znalostní podnik, znalostní management. Formy a metody učení, cíle a výstupy učení. Participativní a holistický přístup.
- 1. Základy TA® Rocket Modelu
- Výukové metody
- forma výuky: cvičení požadavky na studenta: semestrální práce (zpracování odborného konspektu na vybranou povinnou nebo doporučenou literaturu), zpracování podnikatelského portfolia (nejčastěji obsahující zprávu z podnikatelské praxe v týmové společnosti, projektovou dokumentaci nebo případové studie)
- Metody hodnocení
- hodnotící metody: semestrální práce (20 % hodnocení), zpracování podnikatelského portfolia (20 % hodnocení), ústní obhajoba podnikatelského portfolia (60 % hodnocení)
- Statistika zápisu (zima 2022, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/zima2022/PEMBPTAP1