b 2007

Marketingová komunikace

MATUŠÍNSKÁ, Kateřina

Basic information

Original name

Marketingová komunikace

Edition

Karviná, 237 pp. 2007

Publisher

Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Other information

Type of outcome

Učebnice

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

School of Business Administration in Karvina

ISBN

978-80-7248-445-4

Keywords (in Czech)

Proces STP; Segmentac; Targeting; Positioning;Reklama; Podpora prodeje; Osobní prodej; Public relations; P.R,; Direct marketing; Přímý marketing; Sponzoring; Guerilla marketing; Virální marketing; Product placement; Mobilní marketing; Event marketing; Sociální marketing; Cause Related Marketing; Neuromarketing;

Tags

Reviewed
Změněno: 26/9/2023 14:07, Ing. Robert Kempný

Abstract

V originále

Cílem tohoto studijního textu je nabídnout čtenářům aktuální ucelený přehled základů, postupů a aplikací marketingové komunikace současně s novými pohledy na současnou praxi v marketingové komunikaci na spotřebním trhu, a to prostřednictvím uváděných aktuálních příkladů. Studijní text ocení především studenti, kteří již absolvovali úvodní kurz marketingu a chtějí si rozšířit své znalosti různých aspektů marketingové komunikace.

Files attached

Marketingova-komunikace-rozsirujici_material.pdf
Request the author's version of the file